در حال بارگذاری ...

نمایش خیابانی ”مسافر کوچولو” در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

نمایش خیابانی"مسافر کوچولو" نوشته وکارگردانی "علی نوریان"در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، نمایش خیابانی "مسافر کوچولو" که مبتنی بر طراحی فضا و با ساختاری تقطیع شده از یک قصه واحد به مخاطب عرضه می‌شود، نمایشی بی‌کلام و موزیکال است.
این نمایش با بهره‌گیری از عناصر حجیم و غیرمتعارف صحنه همچون یک خودرو ون استیشن مستعمل و تعدادی آلات و ادوات منقول دیگر با رویکرد ایجاد تهیج و اثر گذاشتن بر عوامل دیداری و شنیداری مخاطب با ایجاد تنوع در تصویر و خلق تروکاژهای متنوع صوتی و بصری و نیز شیوه‌ای از گرافیک مدرن که بیشتر به ساخت و اجرای حجم نزدیک است، تلاش دارد تا آنچه را که در طی سال‌های اخیر آموخته و تجربه کرده را در معرض دید و قضاوت همگان بگذارد.
داستان نمایش خیابانی "مسافر کوچولو" درباره  مسافری است که تنها ساکن سیاره‌ای عجیب در دور دست آسمان است در پی یک بادبادک سرگردان، بازیگوشانه، سوار بر سفینه کوچکش راهی زمین می‌شود. درست در زمانی که سرزمین ما در آستانه یک تغییر بزرگ ایستاده است. ملتی در معرض یک انقلاب.
جواد نوروستا، مهران نوروستا، هانیه یحیایی، جواد رنجبر، حسین باقری، سینا کشاورز، علی کشاورز، امیر صالح‌زاده، محمد گل محمدی و محمد نیکویی در این نمایش خیابانی به ایفای نقش می‌پردازند.
سایر عوامل عبارتند از: طراحی صحنه و تروکاژهای صوتی و تصویری: علی نوریان / محمد علی دینی / طراحی پرفورمنس موزیک و آهنگسازی: فرزان حق نژاد / اجرای پرفورمنس موزیک: فرزان حق نژاد، محسن خیری پور، نیما پناه به حق / طراحی لباس: علی نوریان / مدیر تولید: حسین اسکندری / عکس و تصویر: رضا جعفری.