در حال بارگذاری ...

”امیر دژاکام”:ذهن کارگردان نمایش ”کلید” دچار تغییر تکنیکی شده است

"امیر دژاکام"پس از تماشای نمایش "کلید"با بیان اینکه در این نمایش تکرار نمی‌بینیم، گفت: «با توجه به دو کار قبلی کارگردان، به نظرم ذهن محمدرضا مداحیان دچار تغییر تکنیکی شده است.»

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نمایش کلید، "امیر دژاکام" کارگردان تئاتر، پس از تماشای نمایش "کلید" گفت: «بازی‌ها را دوست داشتم و طراحی‌های صحنه خوب، جذاب و مدرنی دیدیم. چیدمان اثر هم متفاوت بود و تکرار در کار نمی‌دیدیم.»
وی در ادامه با بیان اینکه متن نمایش بلند بود، افزود: «به نظرم متن باید کوتاه‌تر شود تا با این کار جذابیت نمایش بیشتر ‌شود.»
دژاکام در خصوص کارگردانی نمایش کلید بیان کرد: «من دو کار قبلی آقای مداحیان را دیده‌ام. این کار حکایت از این دارد که ذهن کارگردان دچار یک تغییر تکنیکی شده و بهتر زیبایی‌شناسی صحنه و میزانس کردن اثر را درک می‌کند.»
بر اساس این گزارش، نمایش کلید به کارگردانی محمدرضا مداحیان به همت گروه فرهنگی هنری تراب تا یکشنبه 10 بهمن‌ماه ساعت 19:30 در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا می‌شود.
در این نمایش سید شاهین علایی‌نژاد، حسین میرزائیان، روزبه اختری، علیرضا پاکزاد، سیروس تقی‌نژاد، حسین شفیعی، ابوالفضل حاجی، علی خانی و البرز احمدی‌خانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «کلید روایت نسلی جامانده از باورهای دینی است که در سایه روشن سیاهی و سفیدی‌های پیرامون، راه گم کرده و انتخاب برایش ناممکن است.»
عواملی که در این پروژه همکاری داشتند، عبارتند از: نویسنده: محمدرضا مداحیان و علیرضا مهران، کارگردان: محمدرضا مداحیان، طراح گریم: نوید فرحمرزی، طراح حرکت: علی براتی، طراح صحنه و لباس: پیام‌حسین سوری، مدیر روابط عمومی: صابر نیلی.