در حال بارگذاری ...

نمایش ”کدو قلقله زن” میزبان کودکان بهزیستی

نمایش "کدو قلقله زن" امروز دوشنبه ۱۱ بهمن‌ماه، در تالار هنر به صورت رایگان برای کودکان بهزیستی اجرا می‌شود.  

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی این نمایش، "کدو قلقله زن" کاری از گروه "بازی سازان" با کارگردانی مشترک مجتبی خمسه و سحر پورفرج است که از 26 دی‌ماه در تالار هنر به روی صحنه رفته و در این مدت علاوه بر استقبال عمومی، میزبان برخی از هنرمندان نیز بوده است.
بر اساس این گزارش کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی، فردا به دعوت گروه بازی سازان، در تالار هنر به تماشای نمایش "کدو قلقله زن" خواهند نشست.
در این اثر نمایشی که نوشته جواد ذوالفقاری و شادی پورمهدی است، بازیگرانی چون مجتبی خمسه، محسن قصری، نیلوفر سیاری، ملیحه مقیمی، ابوالفضل عشرب، علیرضا کیوان و بابک مولانا به ایفای نقش می‌پردازند.
"کدو قلقله زن" همان داستان معروف پیرزنی است که به آرزوی دیدن نوه‌اش راهی سفر می‌شود و در راه به حیواناتی چون گرگ و شیر و ببر برمی‌خورد و برای نجات جانش به طرح نقشه می‌پردازد... اما این بار نقشه‌های پیرزن قصه ما بسیار متفاوت خواهند بود...
مسعود خمسه مدیر تولید، امیرحسین انصافی آهنگساز و نوازنده تمبک، حسن مصطفی پور نوازنده ویلن، سولماز خواجه وند طراح صحنه و زیبا سادات موسوی طراح لباس و عکاس نمایش "کدو قلقله زن" هستند.
سایر عوامل این گروه عبارتند از: منشی صحنه: ساناز پورفرج، دستیار کارگردان و مدیر صحنه:  بابک مولانا، طراح نور: محسن قصری، عوامل صحنه: ابوالفضل عشرب و عباس احمدوند و بازیگردان: مجتبی خمسه.
نمایش "کدو قلقله زن" ویژه گروه سنی 6 سال به بالاست و از 26 دی تا 20 بهمن‌ماه، هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 17:30 در تالار هنر روی صحنه می‌رود.
همچنین علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره‌های 09192492100- 09376062303 تماس حاصل نمایند.