در حال بارگذاری ...

نقد و بررسی نمایش ”ابرهای پشت حنجره” در فرهنگسرای رسانه

نشست نقد و بررسی نمایش "ابرهای پشت حنجره" در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.  

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، در اولین نشست از سلسله نشست‌های "اتاق تئاتر" فرهنگسرای رسانه رضا گوران، شهرام حقیقت‌دوست، ندا مقصودی، امین عظیمی و رامتین شهبازی حضور می‌یابند.
نمایش "ابرهای پشت حنجره" برداشتی آزاد از نمایش "ماریانا پیندا" نوشته فدریکو گارسیا لورکا شاعر و نمایشنامه‌‌نویس اسپانیایی است که محور اصلیش عشق به آزادی و رهایی است و  داستان مبارزات یک زن در جنگ‌های داخلی اسپانیا را روایت می‌کند.
نمایش "ابرهای پشت حنجره" در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در چهار بخش طراحی صحنه، بازیگری مرد، بازیگری زن و نمایشنامه‌نویسی نامزد دریافت جایزه بود و توانست جایزه طراحی صحنه و نمایشنامه‌نویسی این دوره از جشنواره را از آن خود کند.
رضا گوران کارگردان نمایش "ابرهای پشت پنجره" تا به حال  تولید و اجرای نمایش‌های "می‌خوام بخوابم"، "یرما" و "داستان یک پلکان" را در کارنامه کاری خود دارد. وی سال گذشته نمایش "آدم آدم است" را با حضور بازیگران تئاتر هلند روی صحنه برد.
همچنین مهدی پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، بهنوش طباطبایی، ندا مقصودی و کاوه قائمی بازیگران،  سیامک احصایی طراح صحنه، نورالدین حیدری برنامه‌ریز و مدیر تولید، گلناز گلشن طراح  لباس، آرش گوران آهنگساز، مهدی بوسلیک مدیر صحنه و زهرا شاهین‌فر منشی صحنه این نمایش هستند.
"ابرهای پشت حنجره" دوشنبه 23 اسفند ساعت 16 مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.