در حال بارگذاری ...

طرح‌های ”عجایب المخلوقات” بر دیوار خانه هنرمندان

اعضای خانه طراحان به دعوت گروه نمایشی "عجایب المخلوقات" یکشنبه گذشته به تماشای این نمایش نشستند تا براساس آن طراحی‌هایی انجام دهند و پس از تعطیلات نوروز در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران به نمایش بگذارند.  

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، به گفته رضا ثروتی، هدف از این کار  ایجاد یک ارتباط بینا رشته‌ای در هنر است. این کارگردان می‌گوید: «در دهه 40  ایران که دوران طلایی هنر و ادبیات بود، هنرمندان رشته‌های مختلف با هم ارتباط خوبی داشتند و کار یکدیگر را می‌دیدند و با هم گفت‌وگو می‌کردند. هدف ما از این کار فراهم کردن زمینه حضور دوباره هنرمندان رشته‌های مختلف در سالن تئاتر است.»
او همچنین می‌گوید: «همان طور که هنرمندان تئاتر از دیگر هنرها برای تولید آثارشان بهره می‌گیرند، باید هنرمندان دیگر نیز از تئاتر برای تولید آثارشان بهره ببرند.»
 اعضای خانه طراحان ایران به سرپرستی فرهاد گاوزن تصمیم دارند پس از دیدن این نمایش، در تعطیلات نوروز طراحی‌هایی براساس این  اجرا انجام دهند و از 15 فروردین بهترین‌های خود را همزمان با آغاز دوباره نمایش "عجایب المخلوقات" در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران به نمایش بگذارند.
این نمایش که دوشنبه آخرین اجرای خود در سال 89 را پشت سر می‌گذارد و از 15 فروردین بار دیگر در تماشاخانه شماره یک ایرانشهر به صحنه می‌آید، در روزهای پایانی سال میزبان نویسندگان و هنرمندان صاحب نامی مانند اسدالله امرایی، فاطمه معتمد آریا، پانته‌آ بهرام، عباس جوانمرد، ایرج زهری، محمدرضا خاکی، هنرمندان رشته‌های مختلف مانند فاطمه معتمدآریا، حبیب رضایی، زهرا صبری، فرهاد تجویدی و... بود.