در حال بارگذاری ...

بهترین طراحی‌ها از ”عجایب المخلوقات” بر دیوار خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه بهترین طراحی‌ها از نمایش "عجایب المخلوقات"به کارگردانی "رضا ثروتی"توسط اعضای خانه طراحی ایران، یکشنبه ۲۸ فررودین‌ماه در گالری ممیز خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، مراسم افتتاح این نمایشگاه با حضور گروه نمایش "عجایب المخلوقات" و اعضای خانه طراحی ایران ساعت17 عصر یکشنبه 28 فروردین در گالری ممیز خانه هنرمندان برگزار می‌شود و بهترین طراحی‌ها از این اجرا به نمایش گذاشته می‌شود.
این نمایشگاه که تا شش اردیبهشت‌ماه برپاست کار مشترکی از خانه طراحی ایران و گروه تئاتر مکث است و هنرجویان و اعضای خانه طراحی که قبل از سال نو (اسفند 89) از نمایش "عجایب المخلوقات" دیدن کردند اکنون برداشت آزاد خود را از این اجرا به صورت طراحی ارائه می‌دهند.  
در نخستین روزاین نمایشگاه کارگاه آموزشی و پر فورمنسی هم توسط گروه نمایش برگزار می‌شود. ساعت این نمایشگاه 9 روزه 17 تا 20 شب است.
به گفته رضا ثروتی، هدف از انجام این کار، ایجاد یک ارتباط بینا رشته‌ای در هنر است و امید است مانند دهه 40  ایران که دوران طلایی هنر و ادبیات بود، زمینه حضور هنرمندان رشته‌های مختلف در سالن تئاتر فراهم شود و همان طور که هنرمندان تئاتر از دیگر هنرها برای تولید آثارشان بهره می‌گیرند، این هنرمندان نیز از تئاتر برای تولید آثارشان بهره بگیرند.
 اجرای نمایش "عجایب المخلوقات" اثر برگزیده بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که اسفندماه در تالار شماره یک ایرانشهر روی صحنه بود و قرار بود پس از تعطیلات نیز تا نیمه اردیبهشت 90 هم ادامه داشته باشد، به دلیل بیماری ناگهانی یکی از بازیگران نمایش به مدت چند ماه به تعویق افتاد.