در حال بارگذاری ...

در نمایش ”معرکه اهل طرب”، نکته‌های با ارزشی دیدم

داود فتحعلی بیگی برای دومین بار به تماشای نمایش سیاه بازی "معرکه اهل طرب"نشست.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، فتحعلی بیگی روز گذشته 30 فروردین به همراه تعدادی از دانشجویان و هنرجویان رشته نمایش به تماشای کمدی سیاه بازی "معرکه اهل طرب" نشست و "رهام مخدومی" نیز این اجرا را به وی تقدیم کرد.
مخدومی پس از پایان اجرا گفت: «اجرای امشب را به استادم که از او بسیار آموختم، آقای داود فتحعلی بیگی تقدیم می‌کنم.»
فتحعلی بیگی نیز با ابراز تشکر از تماشاگران خطاب به جمع گفت: «من برای بار دوم این کار را دیدم و به همه دانشجویانم هم توصیه کردم بیایند این کار را ببینند که امشب خیلی از آنها در سالن حضور دارند. چون من در کارهای رهام مخدومی و به ویژه این کار، نکته‌های با ارزش و خوبی دیده‌ام که قابلیت و سطح نمایش او را بالا می‌برد.»
وی در ادامه افزود: «خیلی خوشحالم که گروهی از جوانان با شور و شوق فراوان، چراغ نمایش اصیل ایرانی را روشن نگه داشته‌اند و این راه را با علاقه ادامه می‌دهند. امیدوارم با همت و تلاش این نسل و گروه، نمایش ایرانی میان تماشاگران تئاتر همیشه دارای ارزش و احترام و ماندگار باشد.»
این در حالی است که گروه نمایش "زندگی" چهارشنبه 31 فروردین، اجرای خود را به هنرمندان و خبرنگاران اختصاص داده است.
در این اجرای ویژه، تمام منتقدان، خبرنگاران و هنرمندان حوزه سینما، تئاتر و تلویزیون، مهمان اجرای سیاه‌بازی گروه نمایش "زندگی" خواهند بود.
این نمایش در تماشاخانه سنگلج و ساعت 19:30 به صحنه می‌رود و جمعه، دوم اردیبهشت‌ماه به اجراهای خود پایان می‌دهد.
در این نمایش، سامان دارابی، میثم یوسفی، گیتا بهادری، بهنام شرفی، حامد مرادی، مهدی زمین‌پرداز و ژاکلین آواره بازی می‌کنند. نمایشنامه "معرکۀ اهل طرب" را روح‌الله ایرجی نوشته و دستیارکارگردان آن، امین سالاری، مدیران صحنه: پیام دهکردی، محمد سعادتگو، تنظیم آهنگ‌ها: یاسر بیات و همراهان گروه موسیقی: پرویز داوودی و سروش عادل‌نژاد، منشی صحنه: مهری زندی، طراح نور: بابک شاه‌علیزادگان، طراح پوستر و بروشور: مجید بوربور، تدارکات: صادق زارع و عکاس: احسان رأفتی هستند.