در حال بارگذاری ...

”علی سرابی” و ”سهیلا رضوی” در تله تئاتری به کارگردانی ”ستاره اسکندری”

 تئاتر تلویزیونی "جوان نازنین" با حضور علی سرابی و سهیلا رضوی و به کارگردانی ستاره اسکندری  از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

"علی سرابی" بازیگر این تئاتر تلویزیونی در گفت‌وگو با سایت ایران تئاتر، عنوان کرد: «این تله تئاتر را که افروز فروزند نوشته و ستاره اسکندری آن را کارگردانی کرده است، هم اکنون مراحل تدوین را سپری می‌کند و  اواخر اردیبهشت‌ماه و یا اوایل خردادماه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.»
وی با اشاره به اینکه در این تله تئاتر به همراه سهیلا رضوی ایفای نقش کرده درباره داستان آن اظهار کرد: «تله تئاتر "جوان نازنین" به گونه‌ای است که مخاطب آخر نمایش متوجه داستان می‌شود. این تله تئاتر درباره یک خانم مسن است که با فردی دیالوگ‌هایی را رد و بدل می کنند.»
سرابی که در نمایش"کمی تاب بخوریم" نیز به ایفای نقش پرداخته در این خصوص گفت: «قرار است شنبه هفته آینده – سوم اردیبهشت ماه- تمرینات نمایش را آغاز کنیم.»
سرابی با اشاره به بازیگران این نمایش نیز یادآور شد: «به احتمال زیاد نمایش با همان بازیگرانی که در جشنواره تئاتر فجر حضور داشته‌اند، اجرا خواهد شد.»
"کمی تاب بخوریم " که در بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت، حکایتی آشنا از آدم‌هایی آشنا است؛ ‌9 شخصیت از گوشه و کنار جامعه که همواره جلوی چشم هستند اما انگار دیده نمی‌شوند. آنها ابتدا با مونولوگ به معرفی خود، ‌حرفه و حتی امور روزمره زندگیشان می‌پردازند و در ادامه دیالوگ‌های آنها است که طی 48 صحنه مخاطب را نه تنها با تکیه بر کلام یا حتی توانایی بازیگری که با محوریت شیوه‌ اجرایی خاص و متفاوت با خود همراه می‌کند.
بیژن افشار، پانته‌آبهرام، رویا تیموریان، ‌بابک حمیدیان، سینا رازانی، امیرحسین رستمی، علی‌سرابی، سیامک صفری ، طناز طباطبایی و سهیلا گلستانی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.