در حال بارگذاری ...

نمایش ”مرغ دریایی” به پایان نزدیک می‌شود

نمایش "مرغ دریایی"وارد آخرین هفته اجرای خود می‌شود. این نمایش که از ۹ اسفند ۱۳۸۹ به روی صحنه رفته است  ۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ به اجرای خود پایان خواهد داد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه تئاتر "لیو"، این نمایش که در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر با 96 صندلی، اجرا می‌شود به طور میانگین در هر اجرا 80 تماشاگر داشته که بیش از هشتاد درصد آن‌ها با بلیت خریداری شده به تماشای این نمایش نشسته‌اند.
در نمایش "مرغ دریایی" که حاصل کارگاه حسن معجونی، سرپرست گروه تئاتر "لیو"، در دانشکده سینما ـ تئاتر است، سوگل قلاتیان، اشکان جنابی، مهدی چاکری، میلاد شجره، مهرداد مصطفوی، حسام محمودی، مازیار سیدی، نفیسه زارع، پانته‌آ میرفصیحی و داوود پژمان‌فر بازی می‌کنند.
 بنابراین گزارش علاقه‌مندان به دیدن نمایش "مرغ دریایی" تنها این هفته را برای دیدن آن فرصت دارند. این نمایش هر روز به جز شنبه ساعت 17:30  به روی صحنه می‌رود و تماشاگران می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به وب سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کرده و یا برای رزرو بلیت با شماره‌های 88814126 – 88814125 – 88814116 – 88814115 تماس بگیرند.