در حال بارگذاری ...

گوهر خیراندیش پس از تماشای نمایش ”درس”: نمی‌توان ارزش‌های اثر را نادیده گرفت

گوهر خیراندیش، بازیگر باسابقه‌ تئاتر و سینمای ایران، دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه به تماشای نمایش "درس"نشست.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تماشاخانه‌ ایرانشهر، خیراندیش ضمن تجلیل از بازی پرانرژی بازیگران این نمایش، گفت: «با توجه به شنیده‌هایم با ذهنیت خوبی به دیدن این نمایش نیامده بودم؛ اما اثری را دیدم که مردم با آن ارتباط برقرار کرده و بازی پرانرژی بازیگران را ستایش می‌کنند.»
وی ادامه داد: «ما نمی‌توانیم توانمندی، بازی و انرژی امیر جعفری را نادیده بگیریم و بگوییم نمایش خوب نیست. نادر سلیمانی در لحظات طلایی نشان می‌دهد که ریتم را می‌شناسد. طناز طباطبایی بیان خوبی دارد. ممکن است من لحن کودکانه‌اش را دوست نداشته باشم، ممکن است برای من هم سؤال باشد که چرا صدای پیشخدمت گاهی مردانه است و گاهی زنانه؛ اما این نکات به کارگردانی مربوط است و حتماً آقای مهرجویی این‌طور می‌خواسته. خوب یا بد بودن باید دلایل خودش را داشته باشد.»
خیراندیش تصریح کرد: «ما نباید یک جانبه اثر را رد کنیم. باید ببینیم چه چیزهایی در کار باارزش و قابل دیدن است. بدن، بیان، سرعت کلام و ریتم در کار بازیگران این نمایش بسیار عالی است. ممکن است در شرایط کنونی جامعه، این نمایش‌نامه با سلیقه‌ من هم‌خوان نباشد، ولی نمی‌شود ارزش‌هایش را نادیده گرفت.»
نمایش "درس" با بازی امیر جعفری، نادر سلیمانی و طناز طباطبایی، دوم اردیبهشت‌ماه، به اجرای خود در ایرانشهر پایان داد.