در حال بارگذاری ...

پنجمین دفتر مبارک یونیما در استان گلستان افتتاح شد

همزمان با جشن اردیبهشت تئاتر استان گلستان، پنجمین دفتر مبارک یونیما اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی در این استان افتتاح شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، پس از استان چهارمحال و بختیاری، استان گیلان، هرمزگان و خراسان جنوبی پنجمین دفتر مبارک یونیما در استان گلستان با مرکزیت شهر گرگان روز گذشته -27 اردیبهشت‌ماه- در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.
 جمشیدی معاون استاندار و دکتر رضا منتظری مدیرکل ارشاد استان گلستان و دیگر مقامات فرهنگی استان نیز در این مراسم حضور داشتند و دکتر حمیدرضا اردلان هم به عنوان رئیس یونیمای ایران به ایراد سخن پرداخت. همچنین فرناز بهزادی به عنوان مسئول کمیته آموزش و میرآرش مصطفایی هم به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.
اردلان در سخنانی ابراز امیدواری کرد اولین دوره جشنواره بین‌المللی عروسکی حاشیه خلیج‌فارس با محوریت استان گلستان طی ده سال آینده برگزار ‌شود.
گفتنی است در این مراسم دو نمایش کوتاه عروسکی با عنوان "زندگی حضرت مریم" و "رقص خنجر حسین"  اجرا شد.
فرناز بهزادی نیز کارگاه آموزشی دو روزه‌ای را با نگاهی به عروسک‌های مدرن جهان برای اعضای یونیمای استان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا کرد که این کارگاه‌ -26 و 27 اردیبهشت‌ماه- در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار شد.
این در حالی است که فریبا چوپان‌نژاد از سوی هیأت مدیره یونیما به عنوان مسوول دفتر مبارک یونیما در استان گلستان معرفی شده است. مبارک یونیما در استان گلستان در حال حاضر 27  عضو اصلی دارد.