در حال بارگذاری ...

برنامه این هفته تالارهای نمایشی اعلام شد

تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر این هفته در حالی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند که نمایش "می‌خواهم با میوسوو ملاقات کنم" از سه‌شنبه ۳۱ خردادماه در تالار اصلی اجراهای خود را آغاز می‌کند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش "می‌خواهم با میوسوو ملاقات کنم" عنوان اثر جدیدی به کارگردانی محمود عزیزی است که از تاریخ یاد شده ساعت 19:30 با مدت زمان 130دقیقه و قیمت بلیت 10 هزار تومان در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد رفت.
مهوش افشارپناه، الهام پاوه‌نژاد، مسعود دلخواه، بهاره رهنما، خسرو شهراز، فروغ قجابگلی، فرزین صابونی، مهشاد مخبری و داریوش موفق بازیگران این اثر نمایشی هستند.
در تالار چهارسو نیز نمایش "جیره‌بندی پر خروس برای سوگواری" نوشته و کار "علی نرگس‌نژاد" ساعت 20 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان روی صحنه می‌رود. پانته‌آ پناهی‌ها، صابر ابر و هانیه توسلی بازیگران این نمایش هستند.
"بادها برای که می‌وزند" عنوان نمایشی نوشته و کار "چیستا یثربی" است که از هفته گذشته در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفته است.
در این اثر نمایشی که هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 19:15 به مدت 85 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود، سوسن پرور و حسین کشفی اصل به عنوان بازیگر حضور دارند.
در تالار سایه هم نمایش "ماه زدگان" نوشته "علی دنیوی ساروی" به کارگردانی "بهرام تشکر" ساعت 18:45 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 7 هزار تومان اجرا می‌شود.
بهنام تشکر، تینو صالحی و سام کبودوند بازیگران این اثر هستند.
در کارگاه نمایش نیز نمایش "سوکاریس" نوشته "عباس عبدالله‌زاده" به کارگردانی "حمیدرضا فلاحی" ساعت 18 به مدت 60 دقیقه و قیمت بلیت 5 هزار تومان روی صحنه می‌رود.
حمیدرضا فلاحی، الهام محمد صالح، لادن نصرالهی، ملیحه کیا دربند سری، امیر کربلایی‌زاده، ژاکلین آواره و علیرضا ناصحی به عنوان بازیگر در این اثر حضور دارند.
نمایش "لارنس راهب مردی که حرف می‌زند" نوشته "محمد چرم‌شیر" و کارگردانی "عباس غفاری" که این روزها در تالار سایه با بازی افشین هاشمی روی صحنه است تا سوم تیرماه ساعت 18 با قیمت بلیت 4 هزار تومان و مدت 30 دقیقه پذیرای دوستداران تئاتر خواهد بود.