در حال بارگذاری ...

دومین جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سطح جنوب غرب استان تهران آغاز به کارکرد

دومین جشنواره تئاتر دفاع مقدس در سطح جنوب غرب استان تهران شامل شهرستان‌های شهریار، رباط کریم بهارستان، قدس و ملارد برگزار می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب استان تهران، "جعفر نایب صدری" رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب استان تهران هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دلاوران این عرصه و همچنین اشاعه فرهنگ تولید آثار فاخر نمایشی با موضوع دفاع مقدس دانست.
وی همچنین شناسایی و تشویق هنرمندان و استعدادهای درخشان عرصه دفاع مقدس را هدف دیگر این جشنواره دانست.
صدری اظهار داشت:«این جشنواره در موضوعات دفاع مقدس و مقاومت ملل و در سه بخش صحنه‌ای، خیابانی، جنبی آغاز به کار کرده و در مراسم اختتامیه که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد، به نفرات برتر در بخش‌های کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد، نویسندگی و طراحی صحنه، جایزه نقدی به همراه تندیس و دیپلم افتخار اهداء خواهد شد.»  
گفتنی است شرکت در جشنواره برای تمام علاقمندان آزاد است و متون نمایش‌هایی در اولویت انتخاب هستند که در شهرستان‌های مربوطه اجرا نشده باشند.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا 15 تیرماه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی شهریار -  میدان دهه فجر (میدان فرمانداری) جنب ستاد یادواره شهداء، دبیرخانه تئاتر دفاع مقدس ارسال کنند.