در حال بارگذاری ...

گروه اجرایی نمایش ”آقای اشمیت کیه؟” تکمیل شد

با پیوستن احمد ساعتچیان به گروه بازیگران جدیدترین اجرای داوود رشیدی، تمرین‌های "آقای اشمیت کیه؟"وارد مرحله تازه‌ای شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این کمدی ابزورد که قرار است در نیمه دوم تیرماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، نوشته سباستین تیری، نمایشنامه‌نویس معاصر فرانسوی است که توسط شهلا حائری به فارسی ترجمه شده است.
داوود رشیدی کارگردانی این اجرا را بر عهده دارد و ایرج رامین‌فر طراحی صحنه، لباس و پوستر و بروشور این اثر را انجام می‌دهد. رضا بابک، بهناز جعفری، سروش صحت، احمد ساعتچیان و اشکان خیل‌نژاد گروه بازیگران این اجرا را تشکیل می‌دهند و از دیگر عوامل این اثر می‌توان به شهنام شهباززاده (مدیرتولید)، محمدرضا اصلی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، امین عظیمی (مشاور رسانه‌ای)، ماریا حاجی‌ها (طراح گریم) ، پریسا گودرزی (منشی صحنه)، پگاه ترکی (دستیار طراح صحنه و لباس)، پژمان عبدی (مدیر صحنه) و هومن قدرت‌نما (فیلم‌ساز و عکاس پشت صحنه) اشاره کرد.  
"آقای اشمیت کیه؟" روایتگر اتفاقات عجیب و غریب زندگی خانم و آقای قوچی است که با بلند شدن صدای زنگ تلفن، ناگهان خود را در وضعیتی ناشناخته و عجیب می‌بینند. وبلاگ این اجرا به نشانی www.schmitt.blogfa.com مدتی است فعال شده و حاوی اخبار، مطالب و عکس‌هایی از تمرین و پشت صحنه این اجراست.