در حال بارگذاری ...

هرگز با ”پارسا پیروزفر” به بن بست نرسیدم

بازیگر نمایش "گلن‌گری گلن‌راس" که پس از بازی در نمایش "شکار روباه" علی رفیعی بعد از سه سال به صحنه تئاتر برگشته با اشاره به تعامل خوب میان کارگردان و بازیگران "گلن‌گری گلن‌ راس" تغییرات ایجاد شده در نمایش از سوی پارسا پیروزفر را بسیار مفید دانست.

هومن برق‌نورد در خصوص همکاری با پیروزفر به عنوان کارگردان نمایش "گلن‌گری گلن‌راس" به روابط عمومی این نمایش گفت: «حضور پارسا پیروزفر به عنوان کارگردان یکی از عوامل مؤثر حضور من در این نمایش است؛ چرا که پیش از این نمایش "هنر" را از او دیده بودم و دوست داشتم. همچنین اتفاقات خوبی در دوره تمرین ما رخ داد. ما هرگز با یکدیگر به بن‌بست نرسیدیم و همیشه توانستیم همدیگر را قانع کرده و به تعامل بسیار خوبی با هم برسیم.»
وی درباره نمایشنامه "گلن‌گری گلن‌راس" افزود: «این متن پر از دیالوگ و حرف است و اگر می‌خواستیم کاملا نمایشنامه اصلی را روی صحنه ببریم برای تماشاگر خسته کننده بود. اما تغییراتی که پارسا پیروزفر در نمایش ایجاد کرد بسیار مفید بود؛ هر چند طبق یک رسم همیشگی باز هم آخرین فردی بودم که به گروه اضافه شدم و این، کار را کمی برایم دشوار کرد.»
این بازیگر با سابقه تئاتر درباره نقشش در این اثر نمایشی گفت: «تمام آدم‌هایی که در آن بنگاه کار می‌کنند، همه افرادی لمپن، کلاهبردار و زبان‌باز هستند. در موقعیت اقتصادی دهه هشتاد آمریکا که همه چیز به هم ریخته است این آدم‌ها افرادی هستند که می‌خواهند با هر وسیله منافع خود را تامین کنند و هر یک از آن‌ها علی‌رغم تعلق به یک خرده فرهنگ مشترک، برخورد متفاوتی با مشکلات پیش آمده دارد. تصور من این است که شخصیت "دیو ماس" که من نقش آن را ایفا می‌کنم، بیش از دیگر شخصیت‌ها یک دلال به معنای واقعی است.»
نمایش "گلن‌گری گلن‌راس" با کارگردانی پارسا پیروزفر و با حضور بازیگرانی چون هومن برق‌نورد، رضا بهبودی، سیاوش چراغی‌پور، مسعود میرطاهری، پوریا میاندهی، مهدی میلانی و پیروزفر ساعت 19:45 در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.