در حال بارگذاری ...

استقبال از ”حسنک کجایی؟” در برج آزادی

نمایش "حسنک کجایی؟" نوشته "حسن وارسته"و کار "احمد سلیمانی"با استقبال علاقمندان تئاتر مواجه شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این نمایش که از 15 تیر در تالار اصلی برج آزادی روی صحنه رفته تا پایان دوشنبه 20 تیر و در پی 4 اجرای خود، پذیرای بالغ بر 1500 تماشاگر بود که اغلب این تماشاگران را گروه سنی کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دادند.
نمایش "حسنک کجایی؟" که عنوان پر تماشاگرترین نمایش حوزه کودک و نوجوان سال‌های اخیر را در کارنامه دارد، پیش‌تر در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ایران (سال 1387)، علاوه بر انتخاب از سوی تماشاگران به عنوان نمایش برگزیده، موفق به دریافت جایزه طراحی صحنه برتر بخش بین‌الملل نیز شده است؛ همچنین در سال 1386 ضمن حضور در فستیوال بین‌المللی تناتر اتوس ترکیه به عنوان نماینده ایران، موفق به دریافت جایزه بهترین نمایش  بخش کودک فستیوال شد.
"حسن وارسته" و "مهدی نیک‌روش" طراحان صحنه این نمایش بوده و "مجید امیری"، "احمد سلیمانی"، "مهدی نیک‌روش"، "ماشاء ا... کوهستانی"، "محمدجواد پیروزی"، "سید حمید لاجوردی" و "فائزه سادات حسینی" و "زهرا محمد باقری" در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه قصه نمایش آمده است: شبی که پدر ومادر حسنک برای شرکت در مراسم جشن عروسی به ده بالا رفته‌اند، گرگ‌ها در مزرعه ظاهر می‌شوند؛ از دیگر سو حسنک دیر کرده و حیوانات داخل طویله از گرسنگی بی‌تاب و توان شده‌اند؛ در همین حین اتفاق عجیبی می‌افتد و ...
مدت زمان این نمایش 55 دقیقه و ساعت اجرای آن 19 است.