در حال بارگذاری ...

معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در نی‌ریز

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس در نی‌ریز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی‌ریز، در بخش بروشور: لوح تقدیر تندیس جشنواره و جایزه نقدی به صورت مشترک به حسین اسدی از (خرم بید) و صالح درانی از (داراب) رسید. در بخش موسیقی: لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد هادی حدادی از (خرم بید) اهدا شد و لوح تقدیر تندیس جشنواره و جایزه نقدی به صادق شادمانی از (فسا) تعلق گرفت. در بخش طراحی صحنه: لوح تقدیر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به آقای فرشید بارانی از (داراب) اهدا شد.
در بخش بازیگری زن: لوح تقدیر و جایزه نقدی به مریم‌السادات ابطحی از (نی‌ریز) به دلیل کسب مقام سوم- لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعیده بیاتی از (خرم بید) به پاس کسب مقام دوم و لوح تقدیر و جایزه نقدی به فاطمه ایزدی از (نی‌ریز) به دلیل کسب مقام اول اهدا شد.
همچنین در این بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به زهرا کریمی از (فسا) نیز اهدا شد.
هیات داوران برای بازیگری نقش اول مرد انتخابی نداشت و لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعو ید صالح (نی ریز) به دلیل کسب مقام سوم و حسین زارع (فسا) به دلیل کسب مقام دوم اهدا شد. در بخش کارگردانی این جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی به علی برزگر از (خرم بید) به دلیل کسب مقام سوم، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مطهره حاتمی از (فسا) به دلیل کسب مقام دوم اهدا کرد. هیات داوران برای مقام اول کارگردانی نیز انتخابی نداشت. در بخش نمایشنامه‌نویسی نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به سعیده بیاتی (خرم بید) به دلیل کسب مقام سوم- لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمد برزوئی از (فسا) به دلیل کسب مقام دوم اهدا کرد، همچنین هیات داوران برای مقام اول نمایشنامه‌نویسی این جشنواره نیز انتخابی نداشت. هیات داوران جشنواره متشکل از نادعلی شجاعی، سعید ذوالنوریان و مرتضی دهقان بودند.