در حال بارگذاری ...

”آوازی نرم برای جهان” مهمان مراغه می‌شود

نمایش "آوازی نرم برای جهان"به نویسندگی و کارگردانی فریدون ولایی از چهارشنبه ۲۷ مهر در تالار صوفی مراغه به صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، نمایش "آوازی نرم برای جهان" روایتگرِ اتفاقاتِ رقم خورده در دوردستِ زمان توسط والدین دو خانواده است که در زمان حال منجر به بروز اتفاقات جدیدی توسط فرزندانشان می‌شود.  
بهرام حسن‌بابایی، سمیه حسین‌پاشایی، مریم برومندمطلق، سونیا معبودی و امین خان‌زاده در این نمایش بازی می‌کنند. مهران آشنا و آیدا آذین‌فام به عنوان دستیار کارگردان و مهسا رحیمی‌آذر به عنوان منشی در این نمایش همکاری دارند.
سجاد توفیق آهنگسازی و نوازندگی موسیقی نمایش را بر عهده دارد و میلاد احدزاده به عنوان طراح و مجری جلوه‌های صوتی نمایش همکاری می‌کند. طراحی و اجرای نور "آوازی نرم برای جهان" را رامین خاکی انجام می‌دهد.
طراحی صحنه‌ نمایش بر عهده‌ فریدون ولایی است و دستیاران صحنه مجتبی حسین‌زاده و علی پورجوادی‌ست. طراحی لباس را مریم برومندمطلق، طراحی پوستر و بروشور را آیدا ولایی انجام می‌دهد.   
حامد یزدان‌پناه به عنوان مدیر صحنه، داود جعفری به عنوان مدیر تبلیغات، عزیز فتحی‌نسلیان به عنوان مدیر روابط عمومی، وهاب احدی به عنوان مدیر تدارکات، اصغر محمدزاده به عنوان مدیر سالن و گیشه و حسن توفیق و فرهاد منصوری به عنوان عکاس و تصویربردار با گروه همکاری می‌کنند.   
گفتنی ا‌ست این نمایش با همکاری و مساعدت انجمن هنرهای نمایشی مراغه، اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌های مراغه، آزاد اسلامی و شرکت قاصدک تا 6 آبان‌ماه ساعت 16:30 روی صحنه می‌ماند.