در حال بارگذاری ...
...

رسانه‌ها توانسته‌اند تاثیر بسزایی در تبلیغ یک اثر نمایشی داشته باشند‌

رسانه‌ها توانسته‌اند تاثیر بسزایی در تبلیغ یک اثر نمایشی داشته باشند‌

"داوود رشیدی" گفت: «فعالیت رسانه‌ها در عرصه تئاتر نسبت به گذشته بهتر شده و رسانه‌ها توانسته‌اند تأثیر بسزایی در تبلیغ یک اثر نمایشی داشته باشند.»

این نویسنده، مترجم و کارگردان تئاتر که روز گذشته -8 آبان‌ماه-  مهمان غرفه سایت ایران تئاتر در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات بود طی گفت‌وگویی با سایت ایران تئاتر به تعامل رسانه‌ها با تئاتر اشاره کرد و گفت: «فعالیت رسانه‌ها در عرصه تئاتر نسبت به گذشته بهتر شده و می‌توان گفت صرف نظر از تبلیغی که توسط تلویزیون و رادیو انجام می‌شود مطبوعات توانسته‌اند تاثیر به سزایی در عرصه تبلیغ تئاتر داشته و موثر باشند.»
وی با اشاره به اجرای نمایش "آقای اشمیت کیه؟" که چندی پیش در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شد، اظهار کرد: «نقدهای بسیاری درباره نمایش نوشته شد و رسانه‌ها به خوبی اخبار مربوط به این نمایش را پوشش دادند.» همچنین در نمایش "منهای دو" نیز رسانه‌ها و مطبوعات با نقدها، گفتگوها و گزارش‌های خود درباره این نمایش، اطلاع‌رسانی لازم را انجام دادند.
رشیدی در ادامه سخنان خود یادآور شد: «یک هنرمند زمانی که مصاحبه می‌کند و با رسانه‌ها تعامل دارد باید به خود افتخار کند. چون هنرمندان هم می‌توانند در این گفتگوها به نکات تازه‌ای دست پیدا کنند.»
گفتنی است، غرفه سایت ایران تئاتر در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مصلی تهران، ورودی شرقی شبستان شماره 468 واقع است.