در حال بارگذاری ...

”تراس” برای دانشجویان نیم بها شد

اجرای نمایش "تراس" به کارگردانی "محمدرضا خاکی"روز گذشته ۸ آبان‌ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی گروه هفت، "تراس" نوشته ژان کلود کری یر و ترجمه اصغر نوری است و در آن (به ترتیب حروف الفبا) بازیگرانی چون الهام پاوه‌نژاد، مسعود دلخواه، مهران رنجبر، بهاره رهنما، مریم سعادت، فریدون محرابی و امیررضا وزیری به ایفای نقش می‌پردازند.
این اثر نمایشی روایتگر دغدغه‌ها‌، امیدها و طنز‌های آدم‌هاست و ضمن برخورداری از چارچوبی واقع‌گرا استعاره‌ای از زندگی و امید دارد و داستان آن درباره زوجی است که قصد جدائی دارند. این زوج در آپارتمانی ساکن هستند که قرار است به مشتری جدیدی اجاره داده شود. در این میان مشتریانی به آپارتمان می‌آیند که هرکدام دنیای خاص و مشکلات مربوط به خود را دارند که آن را وارد آپارتمان می‌کنند و در نتیجه اتفاقات طنزآمیز و غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد.
 فرحناز عسگری به عنوان طراح صحنه، گلناز گلشن در مقام طراح لباس و علی سخنگو به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز با این گروه همکاری می‌کنند.
سایر عوامل عبارتند از:  عکاس: امیر خدامی، مدیر صحنه: حسین طاووسیان، منشی صحنه: سیما کهنمویی و گروه روابط عمومی: راحیل روحانی زاده و ایلیا شمس.
بر اساس این گزارش، دانشجویان تمامی رشته‌ها می‌توانند همه روزه به جز پنجشنبه و جمعه‌ها با ارائه کارت دانشجویی و تهیه بلیت نیم بها به تماشای نمایش "تراس" بنشینند.
لازم به یادآوری است  "تراس" جمعه 6 آبان در اجرایی ویژه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر میزبان عکاسان و خبرنگاران بود.
این اثر نمایشی همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت 19:30 روی صحنه خواهد رفت و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره 09370758386 تماس بگیرند.