در حال بارگذاری ...

مراسم بزرگداشت ”علی رفیعی” در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت "علی رفیعی"در سالروز ۷۳ سالگی وی پنجشنبه ـ ۲۲ دی‌ماه ـ با حضور بزرگان سینما و تئاتر در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

به گزارش سایت ایران تئاتر، برپایی نمایشگاه عکس‌های دکتر علی رفیعی، در کنار رونمایی از وب سایت شخصی و چند کتاب از وی از جمله برنامه‌هایی هستند که در روز جمعه 23 دی‌ماه طی مراسمی برگزار خواهند شد.
قرار است بخشی از این مراسم به برگزاری نمایشگاه عکس علی رفیعی اختصاص داده شود. در این نمایشگاه عکس‌های وی که شامل دو بخش عکس‌های خصوصی و شخصی اوست به همراه عکس‌هایی که توسط عکاسان مختلف گرفته شده نمایش داده خواهد شد.
عکس‌های خصوصی و شخصی علی رفیعی عکس‌هایی هستند که مربوط به زمانی است که وی در فرانسه بوده و عکس‌های تئاتر فرانسه نیز از جمله این عکس‌ها هستند. همچنین عکس‌هایی که توسط عکاسان مختلف به صورت پرتره گرفته شده و عکس‌های آثار وی در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، بخش دیگری از این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد؛ بنابراین تمامی هنرمندان عکاس که علاقمند به حضور در این نمایشگاه هستند می‌توانند آثار خود را با موضوعاتی چون عکس پرتره از علی رفیعی و یا عکس از آثار وی، عکس‌های پشت صحنه و یا پیرامون آثار او، حداکثر تا 10 آذرماه به روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ارسال کنند.
همچنین در خلال این مراسم بزرگداشت، کتاب عکس‌های نمایش "شکار روباه" که به همت بنیاد رودکی در دست چاپ است، به همراه کتاب نمایشنامه "شکار روباه" و کتاب عکس‌های شخصی پرتره و آثار علی رفیعی و یادداشت‌های 50 تن از اهالی تئاتر و سینما درخصوص رونمایی خواهد شد.
اجرای چند قطعه نمایشی و پخش فیلم مستندی از زندگی و آثار علی رفیعی از دیگر برنامه‌های مراسم بزرگداشت دکتر علی رفیعی خواهد بود.
گفتنی است دبیرخانه بزرگداشت دکتر علی رفیعی در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، جنب خانه هنرمندان ایران، روابط عمومی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر واقع است.