در حال بارگذاری ...

برنامه بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان در خانه هنرمندان

محوطه خانه هنرمندان ایران میزبان هفت نمایش بخش تئاتر خیابانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاترعروسکی دانشجویان است.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایش «رسپینا» از تهران به نویسندگی و کارگردانی شاهد پیوند روز شنبه 21 آبان‌ماه ساعت 16:30 به مدت 15 دقیقه در محوطه خانه هنرمندان اجرا می‌شود. روز یکشنبه 22 آبان‌ماه در همین ساعت نمایش «مبارک وارونه می شود» از صدا و سیما به نویسندگی و کارگردانی ندا وفایی به مدت 30 دقیقه اجرا می شود.
نمایش «چمچه خاتون» از تبریز به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالح یار روز دوشنبه 23 آبان ماه از ساعت 16:30 به مدت 20 دقیقه اجرا می رود و سه شنبه 24 آبان‌ماه نیز نمایش «شبی به بلندای یلدا» به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاک‌کار که از ملایر در جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان شرکت کرده است، در مدت زمان 20 دقیقه اجرا خواهد شد.
نمایش «وفای عروسک‌ها» نوشته و کارگردانی محمد جواد صرامی از خمینی شهر اصفهان، نمایش دیگری است که در پنجمین روز جشنواره، چهارشنبه 25 آبان ماه روی صحنه می رود. این نمایش در مدت زمان 30 دقیقه ساعت 16:30 اجرا می‌شود.
«کوچ امیر» عنوان نمایش دیگری است که به نویسندگی و کارگردانی سمیرا واحد قاضیانی از سیاهکل در دوازدهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان شرکت کرده است. عروسک‌های این نمایش روز پنجشنبه 26 آبان ماه ساعت 16:30 به مدت 25 دقیقه در محوطه خانه هنرمندان ایران نقش آفرینی می‌کنند.
دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان روز جمعه 27 آبان با خانه هنرمندان ایران خداحافظی می‌کند. در این روز نمایش «مبارک شیفته طلا» به نویسندگی و کارگردانی حسام خلیل نژاد از دامغان به مدت 25 دقیقه از ساعت 16:30 روی سنگفرش‌های محوطه خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.
تالار استاد انتظامی میزبان گروه عروسکی روسی
نمایش "یکی بود یکی نبود" به نویسندگی و کارگردانی "ولادیمیر بیروکف" در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در دومین و سومین روز دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان، تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان گروه "تئاتر پنزا" از کشور روسیه است.
این نمایش روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 آبان‌ماه ساعت 14 در بخش بین‌الملل دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان اجرا می‌شود.
در این نمایش که به مدت 45 دقیقه اجرا می‌شود "ویکتور نیکنن کو" به عنوان عروسک‌ساز و طراح و "آندری کاوا اف" و "آنتون نکراسو" به عنوان عروسک‌گردان، "ولادیمیر بیروکف" را همراهی می‌کنند.

آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان شنبه 28 آبان‌ماه ساعت 18 در تالار اصلی تئاتر شهر برگزار می‌شود.