در حال بارگذاری ...

نمایش‌های برگزیده دوازدهمین جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویی اجرای عمومی می‌شوند

نمایش‌های برگزیده دوازدهمین جشنواره بین‌المللی دانشجویی تئاتر عروسکی که از سوی هیات داوران این جشنواره انتخاب می‌شوند، اجرای عمومی می‌شوند.

به گزارش سایت ایران تئاتر، فریبا رئیسی – مدیر کانون تئاتر عروسکی مرکز هنرهای نمایشی - اعلام کرد: در راستای پشتیبانی از فعالیت‌هایی که باعث پویایی هنر ارزشمند نمایش عروسکی می‌شود، هیات داوران دوازدهمین جشنواره دانشجویی تئاتر عروسکی  سه اثر نمایشی را به عنوان نمایش‌های برگزیده این جشنواره انتخاب خواهند کرد.
وی افزود: «آثار پذیرفته شده در جشنواره دانشجویی تئاتر عروسکی پس از اجرا در جشنواره مورد بررسی داوران قرار می‌گیرند و سه اثر از میان این آثار به عنوان نمایش برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب می‌شوند تا پس از جشنواره به اجرای عمومی رسند. مکان‌های اجرای سه نمایش برگزیده جشنواره هنوز مشخص و قطعی نشده‌اند و با ایجاد تفاهم‌نامه از سوی کانون تئاتر داشگاهی این سالن‌ها متعاقبا معرفی خواهند شد.»
ژارک ترودو، زهرا صبری، مریم معینی و محسن ایمانخانی داوری 20 اثر  حاضر در بخش بزرگسال دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشجویان را بر عهده دارند.
همچنین در بخش کودک و نوجوان نیز داوری 6 اثر پذیرفته شده در این بخش، بر عهده حسن دادشکر، وحید لک و منوچهر اکبرلو خواهد بود.
در بخش خیابانی این دوره از جشنواره تئاتر عروسکی دانشجویان نیز 7 اثر حضور دارند که داوری آن‌ها توسط مجید امرایی، سامان خلیلیان و شهرام کرمی صورت خواهد پذیرفت.
گفتنی است، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی دانشجویان تا 28 آبان‌ماه با دبیری زینب لک در تهران برگزار می‌شود.