در حال بارگذاری ...

”قصه، بازی، نمایش” در فرهنگسرای فردوس

ایستگاه "قصه، بازی، نمایش" دوشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۰ صبح در فرهنگسرای فردوس میزبان کودکان، نوجوانان می‌شود تا به همراه والدینشان سفری به دنیای قصه‌ها و بازی‌های نمایشی کهن پارسی داشته باشند.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و فرهنگسرای فردوس، این برنامه که به صورت هفتگی در هر یک از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 برگزار می‌شود، کودکان را با قصه‌ها و افسانه‌های کهن پارسی آشنا می‌کند. در این روز تعدادی از بازی‌های محلی با همراهی بازدید کنندگان به اجرا در می‌آید و مربیان اصول و قوانین بازیها را یکبار دیگر به خانواده‌ها می‌آموزند.
در تشریح اهداف این برنامه آمده است: بازی‌های بومی و محلی که با گسترش فرهنگ شهرنشینی و زندگی مدرن و الکترونیک از یادها رفته‌اند می‌توانند یکی از راهکارهای جلوگیری از آثار مخرب بازی‌های رایانه‌ای باشند و براین اساس شرکت در بازی‌های نمایشی و استفاده از هنر قصه‌گویی و اجرای تئاتر همراه با ارائه بازی‌های محلی در برنامه "قصه، بازی، نمایش" گنجانده شده تا کودکان و نوجوانان همراه با والدین‌شان، تجربه‌ای تازه و عمیق از آموزه‌های فرهنگ کهن پارسی را برای ارتباط سالم و متعالی با یکدیگر به کارگیرند.
"قصه، بازی، نمایش" از ساعت 10 صبح دوشنبه 30 آبان میزبان عموم مخاطبان فرهنگسرای فردوس و از همه سنین می‌شود.