در حال بارگذاری ...

”عشق اتفاقی نیست که بیفتد” از فردا در تالار وحدت

نمایش "عشق اتفاقی نیست که بیفتد"به کارگردانی وحید جلیلوند و بازی فرهاد قائمیان، سارا خوئینی‌ها، شهرام عبدلی و سید جواد یحیوی روز دوشنبه ۷ آذر مصادف با دوم محرم در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، بهنام تشکر، سعید داخ و رحیم نوروزی به همراه 20 بازیگر دیگر دراین نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. این اثر نمایشی هم از موسیقی انتخابی و هم از سازهای کوبه‌ای مثل دف، دمام و پرکاشن روی صحنه بهره می‌برد. انتخاب آهنگ این نمایش برعهده مهران ضیایی بوده ‌است.
مضمون این نمایش بر اساس مستندات و روایت معتبر تاریخی شکل گرفته‌، که یکی از علویان به نام «همام» در زمان واقعه کربلا به دلیل مسائل قبیله‌ای با وجود علاقه به حضور در سپاه امام حسین (ع) در سپاه عمر سعد بوده، اما در جنگ حضوری حاشیه‌ای داشته است. وی بعد از حادثه کربلا خواب رسول‌الله را می‌بیند و به حضرت محمد (ص) می‌گوید که نقشی در جنگ نداشته اما رسول‌الله (ص) او را متهم می‌کند که تو به سیاهه لشکر عمر سعد افزودی و مثل بقیه مقصر هستی. این نمایش از ابتدا تا پایان به درگیری این فرد با خودش و اطرافیانش می‌پردازد. فرهاد قائمیان ایفاگر این کاراکتر است.
نویسنده نمایش «عشق اتفاقی نیست که بیفتد» علی زرنگار است و علی جلیلوند تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد. تمرین‌های این نمایش از یک ماه پیش آغاز شده است.
در این نمایش به سبک پرفورمنس آرت از ترکیب تصویر و صحنه استفاده می‌شود و بخش‌ مربوط به خواب‌های «همام» در پس زمینه و به صورت ویدئو پروجکشن روی پرده سفید پخش می‌شود. گروه برای آماده کردن این تصاویر سه جلسه تصویربرداری در شهرک سینمایی انجام داده‌‍‌اند.
نمایش "عشق اتفاقی نیست که بیفتد" از هفتم آذرماه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 19 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. همچنین پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها این نمایش در دو نوبت و ساعت‌های 17 و 19 اجرا می‌شود.