سیمین امیریان: تالار فردوسی، خوب، اما ناشناخته است
تالار فردوسی سالن جدیدی است و باید بیشتر شناخته شود، چون هنوز افراد زیادی هستند که از وجود این سالن به عنوان یکی از تالارهای اختصاصی نمایشهای نخی خبر ندارند.
ایسنا: سالن فردوسی به لحاظ تکنیکی خیلی قوی است ولی هنوز در بین مردم شناخته نشده است.
سیمین امیریان کارگردان نمایش مینیاتور ایرانی با بیان این مطلب، گفت: تالار فردوسی سالن جدیدی است و باید بیشتر شناخته شود، چون هنوز افراد زیادی هستند که از وجود این سالن به عنوان یکی از تالارهای اختصاصی نمایشهای نخی خبر ندارند.
وی اضافه کرد: کارهای تبلیغاتی نمایش «مینیاتور ایرانی» به عهده روابط عمومی تالار وحدت است، که من با توجه به نظرات مردم فکر میکنم عملکرد چندان مطلوبی نداشته است.
امیریان بااظهار تاسف از جایگاه نامناسب بیلبوردهای تبلیغی این نمایش، گفت: یکی از تابلوهای تبلیغات نمایش در پشت درخت نصب شده است و اصلا دید ندارد و دو تابلوی تبلیغاتی دیگر نمایش نیز در جایگاههای بسیار نامناسبی قرار گرفتهاند.
کارگردان نمایش «جادوگر بینگل بن» در ادامه تصریح کرد: اجراهایی که پیش از این در تالار هنر داشتهام با استقبال خیلی بهتری نسبت به این نمایش روبرو بودند چون هنوز خیلی از تماشاگران خاص نمایش عروسکی هم خبر ندارند که چنین اجرایی در این تالار به روی صحنه رفته است.
وی همچنین با اشاره به وضعیت گروه اجرایی در تالار فردوسی، گفت: قطعا «فردوسی» تنها تالار اختصاصی نمایشهای نخی است و گروه اجرایی این نمایش نیز به مرور تجربههای جدیدی در این تالار کسب میکنند، هر چند که اگر تعداد بیشتری نمایش عروسکی با تکنیک ماریونت در این تالار اجرا شود، نقاط ضعف آن نیز مشخصتر میشود و به مرور میتوان سالن را بیشتر از قبل تجهیز وترمیم کرد.