در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه بازیگری مدرسه تئاتر ”سه نقطه” از اردیبهشت سال آینده

کارگاه آزاد بازیگری با حضور دکتر محمدرضا خاکی، سیما تیرانداز، پانته‌آ پناهی‌ها، آرش آبسالان، عاطفه تهرانی، مرتضی اسماعیل کاشی و... برای یک دوره از اوایل اردیبهشت ماه ۹۱ در مدرسه تئاتر سه نقطه برگزار خواهد شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مدرسه تئاتر سه نقطه، در این دوره‌ آکادمیک که به دلیل حجم بالای ساعت‌های آموزشی فقط برای یک دوره در سال 91 برگزار می‌شود، هنرجویان زیر نظر این اساتید آموزش خواهند دید.
کارگاه آزاد بازیگری شامل دوره‌های تخصصی تربیت حس، بداهه سازی، بدن و حرکت، بیان، شخصیت شناسی، سبک‌ها و شیوه‌های اجرا، حرکات موزون و... و همچنین کارگاه‌های مکملی چون خلاقیت، کارگاه اجرا، تحلیل، یوگا، تای چی چوان و... است و  در دو ترم تخصصی برگزار می‌شود.
به دلیل محدودیت ظرفیت پذیرش هنرجو در این کارگاه، اولویت با افرادی است که سریعتر  نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام کنند. بدیهی است پیش‌ثبت‌نام به منزله ثبت نام قطعی هنرجویان نبوده و مدرسه تئاتر سه نقطه هیچ گونه مسوولیتی در این خصوص برعهده نخواهد گرفت.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 66714445 و 66705637 تماس گرفته و یا به نشانی خیابان جمهوری، خیابان سی‌تیر، جنب بنیاد سینمایی فارابی، پلاک 67 واحد 1 مدرسه تئاتر سه نقطه مراجعه  کنند.