در حال بارگذاری ...

اجرای اثر برگزیده دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان در تالار محراب

نمایش "موسی و شبان" برگزیده دومین جشنواره تئاتر صاحبدلان از یکشنبه -۷ اسفند ماه- ساعت ۱۷ در تالار محراب به صحنه می‌رود.

فاطمه ابرار پایدار نویسنده و کارگردان نمایش "موسی و شبان" در گفت وگو با سایت ایران تئاتر گفت : این کار ویژه گروه سنی نوجوانان است که به شیوه عروسکی و تاب تیبل اجرا می شود.
وی با بیان اینکه داستان نمایش برگرفته از موسی و شبان دیوان مولاناست و داستان به زبان کودکانه نقل می‌شود، اظهار کرد: داستان از اینجا شروع می شود که یک چوپان ساده دل تصمیم می گیرد به مکتب رفته تا سواد بیاموزد اما بچه ها حضور او را نمی پذیرند و دل این چوپان می شکند و به زبان ساده خودش با خداوند درد و دل می کند و در ادامه قصه موسی و شبان آغاز می شود.
رامین خزایی، مهراد زمانی، سعید قره داغلی، مصطفی کاظمی، فرزانه محمدی، ندا ابرار پایدار، آرزو حسینی و فاطمه ابرار پایدار نقش آفرینان این اثر نمایشی هستند.
سایر عوامل عبارتند از: دستیار کارگردان: مهراد زمانی و سعید قره داغلی، نور و صدا: سید جمشید حسینی، آهنگساز: حسین ضروری، روابط عمومی: رویا عطایی، طراح صحنه و پوستر و بوروشور: مرضیه ابرار پایدار و عروسک ساز: طیبه آجدانی.
گفتنی است، نمایش عروسکی "موسی و شبان" از 7 اسفند ماه ساعت 17 در تالار محراب (واقع در تقاطع خیابان ولیعصر و امام خمینی) اجرا خواهد شد.