در حال بارگذاری ...

اجرای برنامه نمایشی رادیویی”عصر بهاری” در نوروز 91

برنامه "عصر بهاری" از ۲۷ اسفند، با موضوع طنز نمایشی ساعت ۱۶ از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ پخش می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، بشیر جعفری نیا، سردبیر این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی رادیو تهران گفت: ویژه برنامه "عصر بهاری" با موضوع طنز نمایشی و معرفی مراکز فرهنگی از 27 اسفند به مدت 90 دقیقه، هر روز ساعت 16پخش می‌شود. این برنامه با رویکرد تفریحی، اجتماعی و فرهنگی با آیتم‌های متنوع و جذاب نوروزی میهمان خانه‌های شنوندگان رادیو تهران خواهد بود.
وی یادآور شد: "تقویم روز" به بیان نکات تاریخی به زبان طنز می‌پردازد. شنوندگان در بخشی از برنامه با آیتم "خاطر و خاطره‌ها" که گفت‌وگویی با پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است، همراه خواهند شد.
"سر به هوا" از دیگر بخش‌های این برنامه است. در آیتم "سیزده نود و یک" موزه‌های شهر تهران معرفی می‌شود.
 مخاطبان در برنامه "عصر بهاری"؛ با خاطرات سال‌های دفاع مقدس در آیتم "عطر سیب"، با اخبار ورزشی به زبان طنز در بخش "مردم و ورزش" و "صدای عصر بهاری شهر" با گزارش‌های طنز شهری بیشتر آشنا می‌شوند.
این تهیه کننده با بیان اینکه ماجراهای یک خانواده در "عید آن سال‌ها" نقل می‌شود، افزود: مرور نوروز در سال‌های گذشته و اطلاعات عیدانه در "شهر فرهنگ" روایت می‌شود. در زمینه رادیو و تلویزیون "سفری به خاطره‌ها" خواهیم داشت. در این برنامه در حوزه‌های تئاتر، سینما و میراث فرهنگی و گردشگری اخبار سالی که گذشت را پیگیری خواهیم کرد. از دیگر بخش‌های این برنامه "طنز هواشناسی" و "حافظ خوانی" است.
سیما رستگاران، گوینده بازیگر؛ میثم عبدی، محمدرضا علی اکبری، منصور اسکندری و رامتین حامی فرد به عنوان بازیگر در این برنامه ایفاء نقش می‌کنند.
اسماعیل باستانی، تهیه کننده؛ سمیرا ایمانیان، محمد جواد حسینی، عباس غفاری و مسعود نجفی کارشناس؛ سمیرا صدیقی، محمدرضا میرحسینی و مهدی اسماعیلی گزارشگران این برنامه هستند.