در حال بارگذاری ...

”مسعود رایگان” جایگزین روحانی در نمایش ”شرق شرق است”

مسعود رایگان در هفته‌های پایانی اجرای نمایش"شرق، شرق است" جایگزین امید روحانی می‌شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ مسعود رایگان کارگردان نمایش"شرق، شرق است" از یکشنبه 21 اسفند ماه جایگزین امید روحانی بازیگر نقش پدر در نمایش"شرق، شرق است" می‌شود.
امید روحانی بازیگر این نمایش به دلیل مسافرت به خارج از کشور طبق هماهنگی که پیش‌تر با گروه اجرایی داشته قادر به ادامه کار در این نمایش نیست. به همین دلیل، مسعود رایگان کارگردان این نمایش در هفته‌های  پایانی اجرای این اثر جایگزین او در اجرا می‌شود.  
لازم به ذکر است؛ امید روحانی جمعه شب 19 اسفند ماه آخرین بازی خود را در نمایش"شرق، شرق است" دارد و از یکشنبه مسعود رایگان جایگزین او در نمایش می‌شود.  
نمایش"شرق، شرق است" داستان یک خانواده مهاجر است که پس از گذشت سال‌ها هنوز پدر خانواده نتوانسته با شرایط زندگی در یک کشور دیگر کنار آید و...
در این نمایش بازیگرانی چون: رویا تیموریان، شبنم مقدمی، فرزین محدث، مهدی کوشکی، پگاه آهنگرانی، عرفان ناصری، امید روحانی و خسرو احمدی بازی می‌کنند.
نمایش"شرق، شرق است" هر روز به استثناء روزهای شنبه به مدت زمان 100 دقیقه در ساعت 20:30 تا اواخر اسفند ماه در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.