در حال بارگذاری ...

فعالیت های نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می شود

به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و آغاز تعطیلی های رسمی، مجموعه تماشاخانه ایرانشهر از روز شنبه ۲۸ اسفندماه به فعالیت های نمایشی خود در سال ۹۰ پایان می دهد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ این مجموعه پس از یکسال فعالیت متمادی و اجرای بیش از 20 اثر نمایشی در دو سالن استاد سمندریان و سالن شماره یک، ساعت 22 روز شنبه 28 اسفندماه با آخرین اجرای نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" به فعالیت های نمایشی خود در سال 90 پایان می دهد.
این خبر می افزاید؛ مجموعه تماشاخانه ایرانشهر، از هفتم فروردین ماه 91 فعالیت های نمایشی خود را از سر خواهد گرفت و میزبان تمرین گروه های نمایشی همچون گروه تئاتر "پیوند" به سرپرستی منیژه محامدی خواهد بود.
گفتنی است، مجموعه تماشاخانه ایرانشهر اجراهای رسمی خود را نیز در سال91 از روز سه شنبه 15 فروردین ماه با آغاز آئین افتتاح نمایش "پس از سقوط" به کارگردانی منیژه محامدی در سالن شماره یک و ادامه اجرای نمایش "آمدیم، نبودید، رفتیم" به کارگردانی رضا حداد از 17 فروردین ماه در سالن استاد سمندریان آغاز می کند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخبار و رویدادهای هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می توانند از طریق تلفن گویای مجموعه  و شماره های 88814125 و 88814115  در تماس باشند.