در حال بارگذاری ...

پایانه آزادی و میدان پونک میزبان تماشاخانه سیار است

تماشاخانه سیار در پنجمین روز برنامه‌های خود در پایانه مسافربری آزادی (غرب) و مرکز تجاری بوستان واقع در میدان پونک به اجرای آثار نمایشی و آیین‌های استان‌های مختلف کشور می‌پردازد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از ستاد خبری اجراهای نوروزی تماشاخانه سیار؛ تماشاخانه سیار از ساعت 10 تا 13 روز دوشنبه 7 فروردین‌ماه در پایانه مسافربری آزادی و میدان پونک پذیرای شهروندان و علاقه‌مندان به آثار نمایشی و آیین‌های استان‌های مختلف کشور است.
طی روزهای گذشته در کنار اجرای آثار نمایشی، اجرای آیین‌هایی از استان‌های قزوین، آذربایجان، اردبیل، خراسان رضوی و گلستان نیز از برنامه‌های نوروزی تماشاخانه سیار بود که در پنجمین روز فعالیت این تماشاخانه نیز این آیین‌ها اجرا می‌شوند.
"نوروز اومده" سیاوش اکبری صفت، "عید تا عید" محمد هادی عطایی، "بوی بارون" احمدی صمیمی، "شاخه گلی برای " مژگان رضائیان، "درو باز نکن" حمید حسین‌زاده، "الف مثل افسانه" محمدرضا عطایی، "شهرآشوب" سامان خلیلیان، "بهارانه" فاطمه سرآبادان، "ملیژک" رضا منصوری، "کاشف دانا" امین وحیدی پورو همچنین قطعات عروسکی ویژه و نقالی کودکان ویژه نوروز آثاری هستند که در تماشاخانه سیار اجرا می‌شوند.
تماشاخانه سیار در ایام تعطیلات نوروز در بوستان های لاله، ملت، افسریه، خاوران، دانشجو، شهر، بعثت، گفتگو، ولایت، نیاوران، خاوران و میادین بزرگ شهری و پایانه‌های غرب (آزادی)، پایانه جنوب، پایانه بیهقی و پایانه شرق (دپو) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به اجرای آثار نمایشی برای شهروندان و علاقه مندان به هنرهای نمایشی می‌پردازد.