در حال بارگذاری ...

انتشار فراخوان مسابقـه عکس تئاتـر و طراحی پوستر جـشنواره بین المللی تئاتـر دانشگاهی ایران

فراخوان مسابقـه عکس تئاتـر و طراحی پوستر پانزدهمین جـشنواره بین المللی تئاتـر دانشگاهی ایران منتشر شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، دبیرخــانه پانزدهمین جشنواره بیـن المـللی تئاتر دانشگاهی ایران با هدف شناسایی و معرفی دانشجویان عـلاقمند، پویا و خلاق در حوزه ی عکاسی تئاتر و در راستای جـذب مشارکت و حضور گسترده دانشجویان رشته های مختلف به ویـــژه رشته های مرتـبط با هنر تئاتر، بخـش مسابقـه عکاسی تئاتر را بـرگزار می‌کند.
این بخــش از جشـــنواره به صـورت "رقــــابـتی" بـرگـــزار خواهـــد شـــد و هـر عکاس می‌تـواند حـداکــثر با ۵ عکـس در این مســابقه شرکت کــند.
همچنین بخش طراحی پوستر پانزدهمین جـشنواره بین المللی تئاتـر دانشگاهی ایران نیز شامل طراحی پوستر نمـایش های راه یافـته به جشـنواره تئــاتر دانشگاهی ایــران در تمامی بخش های رقابتی و غیر رقابتی می شود.
این بخــش از جشـــنواره به صـورت " رقــــابـتی "  است و هـر متقـــاضی می تـوانـد حــداکـثر ســــه اثــــر را به منظور شرکت در این بخـش ارســال کند.
آخـــرین مهـــلت ارســـال آثـار این دو بخش 10 اردیبهشت ماه است و بـرگـــزاری نمـایشـــگاه آثـار راه یافـــته به جشـــنواره نیز 22 تا 30 اردیبهشت ماه خواهد بود. بـرگــــزیـدگان بخـش مســـابقه پوســـتر و عکس تئــــاتر هم 30 اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.