در حال بارگذاری ...

اجرای تئاتر سیار در ایام نوروز امسال با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد

سرپرست مرکز هنرهای نمایشی گفت: اجرای تئاتر سیار در ایام تعطیلات نوروز با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شد.

"محمد دشت گلی" در گفتگو با سایت ایران تئاتر گفت: در ایام نوروز بیش از 120 اثر  توسط 20 گروه از 2 تا 13 فروردین ماه در میادین، پارک ها، مراکز فرهنگی و تجاری به اجرا در آمد.
وی افزود: همچنین آئین هایی از 8 استان کشور که متناسب با ایام نوروز بود، در تعطیلات سال جدید در سطح شهر تهران برای بیماران و شهروندان اجرا شد.
سرپرست مرکز هنرهای نمایشی خاطر نشان کرد: از زمانی که کامیون تئاتر سیار با دستگاه ها و امکانات قابل توجه برای اجرای تئاتر شکل گرفت، آثار نمایشی زیادی را به مناسبت های مختلفی چون 22 بهمن ماه، انتخابات مجلس و ... برای عموم مردم اجرا کرده که با استقبال خوبی از سوی هنرمندان و مردم روبرو شده است.
وی ادامه داد: فضا و امکاناتی که در این کامیون برای اجرای نمایش تعبیه شده و همچنین صحنه 6 متر مربعی که این کانکس دارد، توانسته در بهبود کیفیت سطح اجرای آثار نمایشی و جلب نظر هنرمندان، نقش بسزایی داشته باشد.
سرپرست مرکز هنرهای نمایشی در پایان بیان کرد: شورای انتخاب آثار در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای برای شش ماهه دوم سال هستند؛ چرا که قرار است آثاری توسط کانون تئاتر سیار در تهران و استان های همجوار به اجرا در آید که احتمالا اجرای نمایش در استان همدان پیش از برگزاری جشنواره کودک و نوجوان در این استان، از این دسته خواهد بود.
گفتنی است محمد رضا الوند، امیر دژاکام، مهدی سیف جمالی و وحید لک اعضای شورای انتخاب آثار کانون تئاتر سیار هستند.