در حال بارگذاری ...

”دو لیتر در دو لیتر صلح” از امشب در تالار چهارسو

نمایش " دو لیتر در دو لیتر صلح " به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ از امروز ۲۰ فروردین در تالار چهارسو به صحنه می رود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نمایش " دو لیتر در دو لیتر صلح "، رامین سیاردشتی، فرزین صابونی، سهیلا صالحی و الهام کردا در این نمایش ایفای نقش می کنند و بهرام شاه محمدلو و راضیه برومند به عنوان گوینده متن در این نمایش حضور دارند.
مهدی بوسلیک به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، طراح لباس: ساناز بیان، طراح صحنه: رضا مهدی زاده، آهنگساز: مسعود سخاوت دوست، مدیر صحنه: امین یزدانی نژاد، منشی صحنه: مریم جلالیان، دستیار صحنه: علی پویا  قاسمی، عکاس: آوا کیایی، طراح پوستر و بروشور: همراز بیان و روابط عمومی: محمد آذربرزین با این نمایش همکاری دارند.
نمایش " دو لیتر در دو لیتر صلح " پیش از این در جشنواره سی ام تئاتر فجر دو اجرا در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر داشت که با استقبال تماشاگران روبرو شد. همچنین این نمایش برنده جایزه بهترین نمایشنامه و آهنگسازی و نامزد بهترین کارگردانی در بخش بین الملل سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شده است.
لازم به یادآوری است پیش از این پانته آ پناهی ها در اجرای جشنواره این نمایش حضور داشت که به دلیل هم زمانی دو نمایش ( " آمدیم، نبودید، رفتیم " و " دو لیتر در دو لیتر صلح ")  الهام کردا جایگزین وی شد.
این نمایش از 20 فروردین 1391 هر شب (به جز شنبه ها) ساعت 20:30 در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.