در حال بارگذاری ...

”افسانه زمانی” نمایش عروسکی ”مَلی” را برای مخاطبان بزرگسال آماده می کند

افسانه زمانی نمایش عروسکی "مَلی " را برای حضور در چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکیتهران- مبارک آماده می کند.

کارگردان این اثر نمایشی در گفت وگو با سایت ایران تئاتر درباره نمایشش که قرار است در بخش صحنه‌ای چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک اجرا شود، گفت: نمایش ملی را هنگامه مفید براساس نمایش ایرانی نوشته است. در این نمایش از عروسک های نخی و شیوه تاپ تیبل استفاده خواهم کرد.
وی با بیان اینکه طراحی های اولیه برای ساخت عروسک ها انجام شده است، اظهار کرد: تقسیم بندی صحنه را نیز انجام داده ایم و در حال مذاکره با بازیگران هستم.
زمانی با اشاره به اینکه مجموعاً 7 کاراکتر در نمایش عروسکی ملی حضور دارند، عنوان کرد: ترجیحاً بازیگران کار عروسک گردانی را هم بر عهده خواهند داشت و در برخی صحنه ها به عنوان بازی دهنده حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: بر خلاف همیشه این کار مخاطب کودک ندارد و تنها مخاطبان بزرگسال را در بر می گیرد.
این کارگردان نمایش عروسکی  با بیان اینکه از آهنگ ها و ترانه های قدیمی در اجرای این نمایش استفاده شده به قصه نمایش مَلی اشاره کرد و افزود: قصه درباره عده ای است که بنگاه مطربی دارند و در گیر ماجراهایی می شوند.
گفتنی است افسانه زمانی پیش از این در سیزدهمین دوره از جشنواره بین المللی نمایش عروسکی، "دختران باغ های قالی" را به صحنه برده بود.
چهاردهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک از 10 تا 15 تیرماه سال 91 با حضور گروه های تئاتر خارجی و ایرانی و با دبیری "اردشیر صالح پور" در تهران برگزار می شود.