در حال بارگذاری ...

از پوستر پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران رونمایی شد

پوستر پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران با حضور مسوولان تئاتر کشور، ظهر امروز -۱۲ اردیبهشت ماه- در دفتر قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی، رونمایی شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، پوستر پنجمین جشن اردیبهشت تئاتر ایران با حضور  قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی ایران، مجید سرسنگی مدیر خانه هنرمندان ایران، محمد مهدی خاتمی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، هادی مرزبان، بهزاد صدیقی مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی، وحید لک مدیر هماهنگی امور استان های مرکز هنرهای نمایشی، اتابک نادری و حسن حاجت پور رونمایی شد.
در ابتدا قادر آشنا درباره طراحی این پوستر که توسط مرتضی اتابکی انجام شده بود، گفت: در این پوستر جوانه و شکوفه زدن به تصویر گذاشته شده و سادگی که در طراحی این پوستر وجود دارد که به جذابیت بخشی آن کمک کرده است. امیدوارم اردیبهشت تئاتر سرآغازی دیگر برای هنر تئاتر و برای مردم باشد.
مجید سرسنگی نیز عنوان کرد: سادگی و دقت و ظرافت در این پوستر مانند دیگر طراحی های آقای اتابکی به چشم می خورد.
هادی مرزبان هم درباره طراحی پوستر جشن اردیبهشت تئاتر ایران به ذکر یک جمله بسنده و اظهار کرد: این پوستر در عین سادگی، بسیار مفهومی و بامعناست.
در پایان این مراسم قادر آشنا، هادی مرزبان، مجید سرسنگی، محمد مهدی خاتمی و اتابک نادری به رسم یادبود جملاتی را بر روی این پوستر به نگارش در آوردند و آن را امضا کردند.