در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزشی بدن در خانه کوچک نمایش دانشکده هنر و معماری

"حامد نصرآبادیان" پس از برگزاری ورک شاپ بدن آکادمی تئاتر" پرا "در استانبول، کارگاه جدید بدن را در خانه کوچک نمایش دانشکده هنر و معماری تهران برگزار می کند. 

نصرآبادیان در گفتگو با سایت ایران تئاتر گفت:  در پی برگزاری رپرتوار نمایش هایی از دانشجویان گروه نمایش دانشکده هنر و معماری که از 23 تا 30 اردیبهشت در خانه کوچک نمایش اجرا می شود، کارگاه بدن با موضوع" رقص آزمایی روح"برپا می شود.
وی تشریح کرد: این کارگاه از 23 تا 28 اردیبهشت ماه  برای دانشجویان نمایش برگزار می شود و در پایان کارگاه، دانشجویان اجرای پژوهشی  نمایشی با نام " دشمن مردم " را به  صحنه می برند.
همچنین نصرآبادیان در خصوص برگزاری رپرتوار نمایش های  دانشجویان دانشکده هنر و معماری بیان کرد: به پیشنهاد کتایون  فیض مرندی –عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری- قرار شد دانشجویانی که به پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی راه پیدا نکردند برای ارتقا سطح کیفی، آثارشان را در قالب رپرتواری که هم زمان با جشنواره تئاتر دانشگاهیان برپا می شود به اجرا در آورند.
وی ادامه داد: این امر با همکاری و تلاش امیر کاووس بالازاده – مدیر گروه نمایش دانشکده هنر و معماری- انجام می شود.
نصرآبادیان تاکید کرد: در حاشیه این رپرتوار که از 23تا30 اردیبهشت ماه هر روز بعداز ظهر برپا می شود،کارگاه آموزشی بدن نیز از 23تا 28اردیبهشت ماه هر روز صبح برگزار خواهد شد.
 وی در پایان انگیزه خود را از برپایی این کارگاه " جهت دادن به مسیرعلاقه دانشجویان به بازیگری تئاتر فیزیکال " اعلام کرد