در حال بارگذاری ...

برای اجرای آثار قوی تر در جشنواره صاحبدلان در انتخاب متون دقت بیشتری شود

"مریم معترف" گفت: از آن جایی که یکی از فعالیت های مثبت جشنواره­ی تئاتر صاحبدلان اجرای عمومی آثار شرکت کنندگان است ، بهتر است در گزینش اولیه یعنی انتخاب متون دقت بیشتری انجام شود.

مریم معترف – کارگردان و مدیر اداره تئاتر - در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی گفت: با انتخاب متونی که در پرداخت دراماتیک مشکل نداشته باشند حتی اگر آثار کمتری در راستای اهداف جشنواره
برگزیده شوند و در جریان ادامه کار مورد تصحیح قرار گیرند و پس از دیده شدن به روی صحنه روند، می توان در سومین دوره، جشنواره موفق تری داشته باشیم.
معترف تشریح کرد: اجرایی شدن این طرح مخصوصاً در تهران که مشکل کمبود سالن باعث قرار گرفتن در فهرست انتظار برای اجرا می شود، هم مسئله کمبود سالن را به دنبال ندارد و هم در کیفیت آثار تأثیر خواهد داشت.
مدیر اداره  تئاتر در پایان تاکید کرد: با پیشنهادی که طی دوره های گذشته این جشنواره ارائه  کردم استادان تئاتر کشور برای کار و مشاوره با گروه های شهرستانی که آثار ضعیفی داشتند به شهرستان ها رفتند و به آموزش عملی برای گروه ها پرداختند که این امر در افزایش سطح کیفی برخی آثار نقش بسزایی داشت.