در حال بارگذاری ...

سینا رازانی جایگزین سیار دشتی در ”عجایب المخلوقات” شد

سینا رازانی دو هفته پیش از اجرای نمایش"عجایب المخلوقات" جایگزین رامین سیار دشتی شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛  نمایش"عجایب المخلوقات" نوشته و کار رضا ثروتی است که این روزها تمرینات خود را با حضور هنرمندانی چون؛ مرتضی اسماعیل کاشی، علیرضا قربانی، مجید بهرامی، پانته آ پناهی ها، اصغر پیران، یاسر خاسب، بیژن سراجی ، رامین سیار دشتی، فرزین نوبرانی و شیما میر محمدین در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر ادامه می دهد.
گفتنی است، دو نمایش"مکبث" و"عجایب المخلوقات" به کارگردانی رضا ثروتی از اوایل خرداد ماه سال جاری اجراهای خود را در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کنند.
 
در حمایت از بیماران هنرمند؛
500 دانشجو و عکاس به تماشای نمایش ”آمدیم، نبودید، رفتیم” نشستند

نمایش "آمدیم، نبودید، رفتیم" به کارگردانی رضا حداد در دو اجرای ویژه خود که به منظور حمایت از بیماران هنرمند برگزار شد، میزبان بیش از 500 دانشجو و عکاس بود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" به نویسندگی محمد چرمشیر و بازی هنرمندانی چون؛ سیامک انصاری، برزو ارجمند، هانیه توسلی، لیلی رشیدی، بابک حمیدیان، ستاره پسیانی و ... در دو اجرای ویژه خود که روزهای یکشنبه مورخ  17 و24 اردیبهشت ماه برگزار شد، میزبان بیش از 500 دانشجو و عکاسان بود که تمامی عواید حاصل از فروش بلیط های این دو اجرا،  به صندوق حمایت از بیماران هنرمند واریز می شود.
در پایان یادآور می شود؛ نمایش"آمدیم نبودید رفتیم" تا 31 اردیبهشت ماه هر شب به استثناء روزهای شنبه، از ساعت 20 در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.