در حال بارگذاری ...

در اردیبهشت تئاتر صفحات یک سال هنر نمایش ورق می خورد

مدیر کل ارشاد استان خراسان رضوی، اردیبهشت تئاتر را از آن جهت که موجب هم نظری و تبادل نظر و مشورت می شود، ارزشمند دانست و بیان کرد: در این برنامه، صفحات یک سال هنر نمایش ورق می خورد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر،"سید جواد جعفری" در گفت‌و‌گو با روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، گفت: هراندازه میان جامعه هنری و متولیان امر تئاتر پیوستگی، همدلی، همسویی و هم جهتی بیشتری وجود داشته باشد، قطعا از ارتقا و رشد مطلوب تری برخوردار است.
وی با بیان اینکه در اردیبهشت تئاتر صفحات یک سال هنر نمایش ورق می خورد، افزود: در چنین برنامه هایی، هنرمندان کارهای یک سال گذشته خود را عرضه می کنند و مسئولان نیز با ارائه کارنامه اجرایی خویش، در جهت تقویت نقاط قوت و برطرف سازی نقاط ضعف تلاش به عمل می آورند.
مدیر کل ارشاد استان خراسان رضوی برپایی مراسمی از این دست را که موجب هم نظری و تبادل نظر و مشورت میشود، ارزشمند دانست و تصریح کرد: تئاتر، اتفاقی سهل و ممتنع است؛ سهل از آن جهت که اگر سخت نگیریم و کارها را با امکانات موجود و تکیه بر علاقمندی مردم پیگری و دنبال کنیم، موجبات توفیق و پیشرفت روزافزون آن فراهم می شود.
وی ادامه داد: ممتنع از این جهت که اگر فقط درگیر مطالبه امکانات فوق العاده، سالنهای آنچنانی و دستمزدهای کلان باشیم، کار متوقف می ماند و جز دلخوری هنرمندان و مسئولان نسبت به یکدیگر، چیزی در آن نیست.
جعفری با تاکید بر اینکه توجه به کیفیت ضروری است، گفت: نباید کارها را سخت گرفت بلکه باید به یکدیگر کمک کنیم و به جای بهانه گیری و اشکال تراشی، به دنبال رشد کار باشیم.
وی همچنین درباره وضعیت تئاتر استان خراسان رضوی توضیح داد: هنرمندان تئاتر تلاش و کوشش بسیاری دارند تا از تمام ظرفیتهای استان و بخصوص شهر مقدس مشهد استفاده کنند و طبیعی است که مسئلان نیز در قبال آنها وظایفی دارند.
مدیر کل ارشاد استان خراسان رضوی با اشاره به همدلی و همکاری میان مسئولان و هنرمندان تئاتر این استان، چنین روندی را موجب تقویت هرچه بیشتر کار دانست.