در حال بارگذاری ...

تغییر در زمان اجرای چیدمان هنرمفهومی”آن سوی دیوار ...”

زمان اجرای چیدمان هنر مفهومی یا کانسپتچوال آرت اینستالیشن "آن سوی دیوار ..." ، با طراحی و کارگردانی"آرش فنائیان " و اجرای گروه هنری "موومان" به ۱۸ تا ۳۰ تیرماه تغییر یافت.

     به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، اجرای چیدمان "آن سوی دیوار..." توسط این گروه و به سرپرستی آرش فنائیان ، قرار بود از 27 تیر تا 7 مرداد درشبستان زمستان خانه هنرمندان ایران اجرا شود.
         آرش فنائیان ، طراح و کارگردان این چیدمان هنری، به ارائه توضیحاتی هم درباره این چیدمان پرداخت و گفت: این اجرا ترکیبی ازتصاویر"فتوآرت" و تابلوهای آب مرکب، کرئوگرافی مجسمه زرین، مرگ˚بازی پرسوناژ و تکمیل یک قطعه موسیقی در امتداد اجرای دو کنسرت انتزاعی مونوفونیک درلابه لای یک قصه است .
 فنائیان دراین خصوص خاطر نشان کرد: این چیدمان هنر مفهومی، فصلی مشترک و ترکیبی مرتبط از هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و مالتی مدیا است که با ِنمایشِ روایاتی بصری و شنیداری، درکار ِبه چالش انداختنِ همْدلیِ مخاطب با قصه ای خواهد بود که او را رفته رفته به درون می کشد...
 طراح وکارگردان این اجرا در این باره افزود: دراین پروژه متفاوت هنری، شاهد حضور و ترکیب به هم پیوسته ای ازهنرمندانی متعدد از جمله: بهنام معیریان، به عنوان مجسمه ساز و موسیقی دان، یاسر خاسب، به عنوان بازیگر وکرئو گرافیست، شهریار سیروس به عنوان نقاش و پژوهشگر هنر، حسام نورانی به عنوان متخصص مالتی مدیا و طراح نور،  آرش ماله میر به عنوان طراح صحنه و بازیگر تئاتر، خواهیم بود.
گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتردرارتباط با این اجرا می توانند با شماره تلفن 22930320 تماس بگیرند.