در حال بارگذاری ...

آغاز مرحله بازخوانی آثار سومین جشنواره نمایش های کمدی اصفهان

با پایان مهلت شرکت در سومین جشنواره نمایش های کمدی و جمع آوری متون نمایشی متقاضی شرکت در این جشنواره، جشنواره نمایش های کمدی اصفهان وارد مرحله بازخوانی شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی تالار هنر اصفهان، میثم بکتاشیان دبیر سومین جشنواره نمایشهای کمدی و مدیر تالار هنر با اعلام این خبر افزود: در مرحله پذیرش آثار سومین جشنواره نمایش های کمدی 221  نفر متقاضی شرکت در جشنواره بوده اند که از این بین 135 نفر در بخش نمایش صحنه ای،53  شرکت کننده در بخش نمایشنامه نویسی و 37 نفر در بخش نمایشنامه خوانی متقاضی بوده اند.
بکتاشیان در ادامه با اشاره به تقویم برگزاری جشنواره  بیان کرد: با توجه به تمدید مهلت  ارسال متون و حجم بالای متون دریافتی، زمان اعلام نتایج بازخوانی از 10 تیرماه به 20 تیرماه انتقال یافت و مرحله بازبینی آثار اوایل  شهریور ماه انجام خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: علی رغم اینکه امسال متون خارجی در جشنواره پذیرفته نمی شد، تعداد نفرات شرکت کننده در جشنواره رشد چشمگیری داشته است.
مدیر تالار هنر شرکت 63 نفر متقاضی از شهرستان های مختلف استان اصفهان را از دیگر نکات قابل توجه جشنواره امسال برشمرد و گفت: این جشنواره فقط مختص گروه های نمایشی شهر اصفهان و شهرستانهای اطراف آن نیست و سیاست جشنواره نیز بر این بوده که با اطلاع رسانی ویژه در شهرستان ها از پتانسیل تمام گروه های نمایشی استان برای شرکت در جشنواره استفاده شود.
دبیر جشنواره نمایش های کمدی در پایان با تشکر از استقبال تمامی نفرات و گروه های نمایشی که برای شرکت در جشنواره اعلام آمادگی کردند، خاطرنشان کرد: ستاد برگزاری جشنواره تمام تلاش خود را خواهد کرد تا جشنواره ای در شأن هنرمندان  و هنردوستان استان اصفهان برگزار شود.
لازم به ذکر است جشنواره نمایش های کمدی از 25 تا30 شهریور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.