در حال بارگذاری ...

دومین نشست تخصصی نمایشنامه خوانی در بوشهر برگزار شد

دومین نشست تخصصی نمایشنامه خوانی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در سال ۹۱ با استقبال  علاقمندان تئاتر در شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر، در این نشست که یکشنبه 4 تیرماه در محل انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر برگزار شد و اختصاص به هنرمندان شهرستان کنگان داشت  نمایش "سگ نامه ای برای یک گربه"  نوشته ابوذر مختارزاده توسط هنرمندان گروه نمایشی "چهار صندوق" کنگان خوانش شد..
در پایان نمایشنامه زیر نظر جهانشیر یاراحمدی مسئول برگزاری نشست های نمایشنامه خوانی تحلیل و برسی شد و حاضران به بیان دیدگاه های خود درباره نمایشنامه خوانی و شیوه های اجرای آن پرداختند.
مظفری رئیس انجمن نمایش نیز گفت: نشست های تخصصی نمایشنامه خوانی محل مناسبی برای محک زدن نمایشنامه های نو است و هنرجویان و نویسندگان جوان می توانند در این نشست ها نمایشنامه هایشان را به بوته نقد بسپارند.
مظفری گفت: نشست های تخصصی  نمایشنامه خوانی به صورت مستمر و برنامه ریزی شده هر ماه در بوشهر و دیگر شهرهای استان توسط انجمن های نمایشی استان برگزار می شود و در اسفندماه امسال جشنواره ای با حضور همه علاقمندان در شهر بوشهر برگزار خواهد شد. .