در حال بارگذاری ...

مراسم تودیع و معارفه دو مدیر تئاتری برگزار شد

مراسم تودیع محمد مهدی خاتمی و معارفه ابراهیم گله دارزاده در سمت مدیرعاملی انجمن هنرهای نمایشی و همچنین تودیع بهزاد صدیقی و معارفه پیمان شریعتی در مقام روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی امروز –۱ مردادماه –با حضور مسئولان واحدهای این اداره کل در دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش سایت ایران تئاتر، قادر آشنا مدیر اداره کل هنرهای نمایشی ایران ضمن تقدیر و تشکر از بهزاد صدیقی و محمد مهدی خاتمی گفت: آقای صدیقی در روابط عمومی مجموعه تلاش بسیاری جهت خدمت به تئاتر انجام داد و آقای خاتمی هم در سمت مدیرعاملی انجمن هنرهای نمایشی ایران همراهی بسیار خوبی را به خصوص در بحث شورای حمایت از آثار داشته اند.
وی با بیان این که پیمان شریعتی فرد بسیار باسابقه، پرانرژی و با انگیزه ای است، عنوان کرد: روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ویترین مجموعه محسوب می شود که صرفا به به بیان دستاوردها و فعالیت های مان بسنده نخواهد کرد.
آشنا ادامه داد: علاوه بر این روابط عمومی و سایت ایران تئاتر باید تبدیل به مرجع رسمی تئاتر کشور شوند و جریان سازی در حوزه خبر تئاتر ایجاد کنند و قطعا آقای شریعتی با اهتمامی که به این موضوع دارند از عهده این امر به خوبی بر می آیند.
وی سپس با اشاره به این که ابراهیم گله دارزاده از افراد تئاتری محسوب می شود و کارنامه خوبی در عرصه تئاتر دارد اظهار کرد: امیدوارم آقای گله دارزاده با همراهی آقای خاتمی در انجمن هنرهای نمایشی حضور موفقی داشته باشند.
در ادامه پیمان شریعتی با قدردانی از قادر آشنا به خاطر حسن اعتمادی که به او داشته است، خاطرنشان کرد: با صحبت هایی که در خصوص روابط عمومی داشته ایم، می خواهیم پیش از این که روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی محسوب شویم، روابط عمومی تئاتر باشیم.
وی افزود: در این سال هایی که در حوزه تئاتر فعالیت کرده ام به خود می بالم که پیش از این که فردی اداری باشم، هنرمند هستم. آقای صدیقی نیز یکی از افراد پرکار و پر تلاش حوزه تئاتر است و عدم حضور او در روابط عمومی به منزله قطع ارتباط او با تئاتر نیست و می دانم ایشان قطعا ما را همراهی خواهند کرد.
شریعتی یادآور شد: آقای خاتمی را نیز در وهله اول به عنوان یک هنرمند می شناسیم و حضور ایشان در عرصه تئاتر می تواند منشا خیر باشد.
بهزاد صدیقی هم طی سخنانی اظهار کرد: فعالیت در روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی تجربه بسیار خوب و ارزنده ای برایم بود.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای پیمان شریعتی، تصریح کرد: امیدوارم با حمایت اداره کل هنرهای نمایشی، امکانات لازم، اعتبارات مالی و همراهی همکاران در روابط عمومی، آقای شریعتی بتواند این عرصه را به خوبی پیش ببرند.
محمد مهدی خاتمی مدیرعامل اسبق انجمن هنرهای نمایشی ایران هم با اشاره به 7 ماه فعالیت خود در انجمن عنوان کرد: این 7 ماه فعالیت برایم بسیار لذت بخش بود؛ چرا که همواره در کنار خانواده تئاتر بودم.
وی ادامه داد: علی رغم میل باطنی ام به دلیل مشکلات شخصی که برایم به وجود آمد از این سمت کناره گرفتم. در طی مدت فعالیتم تمام تلاشم را کردم که کارها را به خوبی پیش ببرم که امیدوارم مورد پذیرش شما قرار گرفته باشد.
سپس ابراهیم گله دارزاده مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشیخاطر نشان کرد: آقای قادر آشنا جدا از این که مدیر هستند، یک انسان آزاده و جانباز هستند و الگویی برای بنده محسوب می شوند.
وی در ادامه بیان کرد: آقای خاتمی و صدیقی هر دو در این مدت خدمت بسیاری کردند و امیدوارم روزی که پایان کار و مسوولیت من فرا می رسد، خدمات موثری انجام داده باشم و سرم را بالا بگیرم و توانسته باشم در طول این مدت به خانواده تئاتر خدمت کنم که این امر قطعا با همدلی و همکاری مسوولانی که در این جلسه حضور دارند، محقق خواهد شد.
در ادامه محمد دشت گلی مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل هنرهای نمایشی تنها مرکز معاونت است که تمامی اعضای آن متشکل از افراد متخصص همان حوزه هستند و صفا و صمیمیت زیادی در این حوزه حاکم است.
سپس شریعتی با اشاره به فعالیت های روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی ایران عنوان کرد: از این پس علاوه بر حوزه اطلاع رسانی تئاتر بر روی تبلیغات تئاتر هم توجه ویژه ای خواهیم داشت. در این راستا نیاز به حمایت داریم و اگر نمایشی به صحنه می رود نباید نگرانی گیشه و دغدغه فروش بلیت را داشته باشد.
وی با بیان این که قهر ناخواسته ای میان هنرمندان تئاتر به وجود آمده است، اظهار کرد: بخشی از این قضیه به وجود حاشیه ها و زرد بودن برخی رسانه ها بر می گردد و بخشی هم به عملکرد خود ما در این حوزه مربوط می شود که با شناختی که از آقای آشنا دارم می دانم که دست ما را باز می گذارند تا این حس آشتی بار دیگر برقرار شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی تصریح کرد: باید شرایط به گونه ای پیش برود که بچه های تئاتری این محل را خانه خود بدانند. امیدوارم شرایط به صورتی پیش برود که جامعه تئاتر بار دیگر به این مکان به عنوان مرکز تئاتر نگاه کنند.
در پایان نیز از فعالیت های بهزاد صدیقی و محمد مهدی خاتمی قدردانی به عمل آمد و قادر آشنا لوح سپاسی را به آن ها اهدا کرد.
شهرام کرمی مدیر تالار هنر، علی اکبر طرخان مدیر امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی، محمود فرهنگ مدیر دفتر تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی معاون مالی اداری اداره کل هنرهای نمایشی، مجید امرایی مدیر دفتر تئاتر خیابانی، مریم معترف مدیر اداره تئاتر، نصرا... قادری مدیر انتشارات نمایش، وحید لک مدیر هماهنگی امور استان ها، جواد مستخدمی خزانه دار و عضو هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی، اتابک نادری، مهدی حاجیان مسئول دبیرخانه جشنواره ها و محمدرضا الوند رئیس شورای ارزشیابی و نظارت بر نمایش از جمله افراد حاضر در این نشست بودند.