در حال بارگذاری ...

تشکیل شورای انتخاب اجرای عمومی نمایش‌های عروسکی در تهران و شهرستان‌ها

با پیشنهاد و پیگیری اردشیر صالح‌پور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک و موافقت قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، شورای انتخابی به منظور اجرای عمومی نمایش‌های عروسکی در تهران و شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد.  

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، این شورا مرکب از افراد حقیقی و حقوقی است که به منظور حمایت از اجراهای عمومی نمایش عروسکی در تهران و شهرستان‌ها تشکیل خواهد شد تا نسبت به تحقق و عملیاتی کردن این طرح اقدام کنند.
لازم به یادآوری است تجربه دوره گذشته این شورا باعث شد کلیه نمایش‌های منتخب در طول سال به اجرا درآیند. این امر تأثیر مثبتی در گسترش تئاتر عروسکی داشته و اقدام اخیر می‌تواند اجرای نمایش‌های عروسکی را از اختصاص به ایام جشنواره رهایی بخشیده و در طول سال شاهد روشن ماندن چراغ نمایش عروسکی باشیم.
با تاکید و حمایت حمید شاه‌آبادی معاون هنری در سال گذشته بر اجرای مستمر نمایش عروسکی و نمایش‌های شرکت داده شده در جشنواره این رویه نیز اخیراً توسط شورای مذکور و پس از رویت و ارزیابی کلیه آثار جشنواره چه تهرانی و چه شهرستانی انتخاب و زمینه اجرای عمومی آثار با حمایت مالی مرکز محقق خواهد شد.
گفتنی است شورای مذکور هفته آینده فیلم آثار را مورد بازبینی قرار خواهد داد.