در حال بارگذاری ...

حضور کارشناسان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در استان ها باعث ارتقای نمایش ها می شود

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری ایلام گفت: نهمین جشنواره تئاتر ماه تفاوت هایی با دوره های گذشته دارد که از جمله آن حضور کارشناسان مشاور در مراکز استانی حوزه هنری به منظور نظارت بر تولید آثار نمایشی است که این اتفاق می تواند منجر به ارائه نمایش های با کیفیت در مراکز استانی شود.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، وحید اسلامی با اشاره به حضور کارشناسان مشاور در مراکز استانی حوزه هنری جهت نظارت بر آثار نمایشی افزود: پس از تمرین گروه ها و آماده سازی گروه، یک کارشناس از سوی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری جهت نظارت بر شکل گیری کار نمایش و برطرف کردن مشکلات نمایش های شهرستان ها به هر استان فرستاده می شود که همین موضوع سبب تولید آثار با کیفیت در مراکز استانی خواهد شد.
 مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان ایلام در پایان حضور کارشناسان در مراکز استانی را یک روش نو و تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: حضور کارشناسان در مراکز استانی یک روش نو و تأثیر گذار است و دیگر انرژی هنرمندان شهرستانی از بین نمی رود؛ چرا که از ابتدای تولید آثارشان تحت نظر کارشناسان هنرهای نمایشی حوزه هنری مرکز تولید می شود. این شیوه مطلوب و پسندیده ای است که باعث رونق تئاتر در شهرستان ها می شود.