در حال بارگذاری ...

”آتش تقی پور”: ”شاهزاده خوشبخت” نمایشی خارق العاده از موسیقی، حرکت، نور و رنگ است

آتش تقی پور، هنرمند پیش کسوت تئاتر، نمایش "شاهزاده خوشبخت" را نمایشی خارق العاده و سرشار از موسیقی، حرکت، نور و رنگ توصیف کرد که مخاطبانش را در همه لحظات با خود همراه کرده است.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر، این بازیگر شناخته شده تئاتر، تلویزیون و سینما، که پنجشنبه، 13 مهرماه، در اجرای ویژه هنرمندان نمایش "شاهزاده خوشبخت" حضور داشت، در پایان این اجرا گفت: از نظر من زحمت بسیاری که کارگردان و گروه برای خلق اجرایی شکیل و جذاب کشیده اند، اهمیت بسیاری دارد. ترکیب عناصر زیبایی شناسانه توانسته است با بچه ها ارتباط خوبی برقرار کند و نشاط و انرژی فوق العاده ای را انتقال دهد.
وی ضمن تقدیر از همه بازیگران این نمایش، از مسئولان تئاتر کودک  و نوجوان خواست تا شرایطی را فراهم کنند که این گونه نمایش ها بتوانند در سالن های مختلف و شهرهای دیگر نیز اجرا شوند.
محمد ساربان، دیگر هنرمند پیش کسوت تئاتر، نیز حرکت از مرز تئاتر دیالوگ محور به سمت تئاتر تصویرساز را برای تئاتر کودک و نوجوان یک ضرورت دانست و افزود: این مسئله که تئاتر ایران خیلی بر دیالوگ استوار شده در تئاتر کودک نیز دیده می شود، در حالی که برای این گروه سنی باید جذابیت های بصری خارق العاده ای فراهم شود.
این بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: برای من تئاتر کودک از دو وجه بسیار لذت بخش است؛ اول لذتی که از دیدن نمایش می برم و بعد لذتی که از حضور کودکان و نوجوانان در سالن نمایش به دست می آورم.
اجرای ویژه هنرمندان نمایش "شاهزاده خوشبخت" در حالی برگزار شد که جمع بسیاری از هنرمندان تئاتر به همراه خانواده هایشان از این نمایش دیدن کردند. در این جمع حسین موذن، مدیر آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرتضی رستمی، مهدی فیاضی و علی بی غم نیز حضور داشتند.
نمایش "شاهزاده خوشبخت" نوشته اسکار وایلد وکارگردانی علی رضا دهقانی هر روز، غیر از شنبه ها، ساعت 18 در تالار هنر اجرا می شود.
در این نمایش ماندانا عبقری، محمد نوحیان، محمود فیضی، هرلاند بیگدلی، روژین ستاری، نازنین قدس مهدوی، سمیه ثقفی و سپیده دربندی به عنوان بازیگر و عروسک گردان حضور دارند. طراحی و ساخت عروسک ها نیز برعهده زهرا جعفری است.
در نمایش "شاهزاده خوشبخت"، که علیرضا دهقانی آن را بر اساس یکی از معروف ترین داستان های اسکار وایلد نوشته، داستان دوستی مجسمه ای باشکوه در میدان شهر و یک پرستوی مهاجر به نمایش در می آید. پرنده و مجسمه با واقعیت های زندگی مردم عادی روبرو می شوند و به یاری آن ها می شتابند.
علاقه مندان برای رزرو بلیت می توانند با شماره های 88813440، 88306640 و 09121985181 تماس بگیرند.