در حال بارگذاری ...

اعلام برنامه‌های اداره تئاتر

نمایش‌های” بم، ایی، کیو”، ”فریاد بی‌صدا”، ”هزار و یک شب فرنگیس“، ”من او“، طی برگزاری دهمین جشنواره تئاتر استانی در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر اجرا خواهد شد.

اداره برنامه‌های تئاتر، میزبان چهار نمایش از نمایش‌های دهمین جشنواره استانی است.
به گزارش سایت ایران تئاتر از روابط عمومی اداره برنامه‌های تئاتر، نمایش‌های” بم، ایی، کیو”، ”فریاد بی‌صدا”، ”هزار و یک شب فرنگیس“، ”من او“، طی برگزاری دهمین جشنواره تئاتر استانی در خانه نمایش اداره برنامه‌های تئاتر اجرا خواهد شد.
بنا به این گزارش نمایش ” بم، ایی، کیو” نوشته سیدمحمد نصر و کارگردانی محمدحسین مجدزاده است که از 17مهرماه ساعت ١٩ هر شب به مدت شش روز در خانه نمایش اجرا می‌شود.
این نمایش در مورد دختر بچه‌ای است که بعد از واقعه زلزله رودبار زیر آوار زنده می‌ماند، او به همراه عروسکهایش زیر آوار مانده و هرازگاهی دچار یأس می‌شود تا اینکه ...
در این نمایش بازیگرانی چون سعیده خوشخویی، الهام طاهری، صبا اکبری و المیرا عبدالهیان ایفای نقش دارند و شروین عباسی به عنوان آهنگساز در این نمایش حضور دارد.
همچنین نمایش”فریاد بی‌صدا” نوشته و کار مشترک عدیله عطایی و بابک روشن از 17 مهر ماه به مدت شش روز ساعت 17 در خانه نمایش اجرا خواهد شد.
این نمایش در مورد بازداشتگاه اسرای جنگی است که تصمیم می‌گیرند قسمتی از شاهنامه را به صورت نمایش اجرا کنند.
در این نمایش سعید احمدپور، علی شاطرانی، حمیدرضا عرفانی‌فر، سیدمیلاد شجره، محمدرضا محمدی، فاطمه نیری، هلیا امینی، سیدعلی دانشی کیایی، محسن حسابیان، سیدحسین رضویان، حامد خدیوی، مجید اعظمی، علیرضا شیخان، سیدسهیل دریادل، احساس اشرف‌پور، حمیدرضا محمودیه و محمدعلی میرزایی به ایفای نقش می‌پردازند.
گفتنی است از مهر ماه نمایش”هزار و یک شب فرنگیس” نوشته و کار ندا ثابتی ساعت 17 و نمایش”من او” به کارگردانی ایرج کله‌چاهی ساعت 19 به مدت شش شب اجرا خواهند شد.