در حال بارگذاری ...

برگزیدگان بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه معرفی شدند

بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه با معرفی برگزیدگانش به کار خود پایان داد.

به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، مراسم اختتامیه  بخش کودک و نوجوان نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه امروز دوشنبه 24 مهرماه با حضور گروه های حاضر در این رویداد و جمعی از هنرمندان و اساتید تئاتر در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم اختتامیه جوایزی به شرح زیر توسط،مجید حمزه زاده – معاون هنری حوزه هنری، رحمت امینی – مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر هنری جشنواره، علی قربانی – مدیر مرکز محافل و جشنواره ها و دبیر اجرایی جشنواره، مجید قناد، مجری و بازیگر باسابقه تئاتر و تلویزیون، شهرام کرمی – دبیر بیستمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، حبیب ایل بیگی – مدیر روابط عمومی و مدیر بین الملل حوزه هنری، مجید مصلحی – مدیر مرکز امور استان ها و مجلس حوزه هنری، حسن دولت آبادی – مسئول بخش نمایش کودک و نوجوان مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، شکرخدا گودرزی – داور بخش همایش های منطقه ای تئاتر ماه، مدرس، کارگردان و بازیگر با سابقه تئاتر و با مجری گری رضا فیاضی و محمد رضا زنگنه اهدا شد:
در بخش بهترین موسیقی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به گروه موسیقی نمایش «پهلوان کچل» از استان تهران اهدا شد.
در بخش بهترین طراحی صحنه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی صحنه به میثم نوبریان برای طراحی نمایش "بدون شرح" از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.
در بخش بهترین طراحی عروسک تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین طراحی عروسک به طور مشترک به اعظم صانعی و بهرام قاسمی در نمایش "زیر گنبد کبود" از استان تهران اهدا شد. همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین بازیگردان عروسکی به محیا سالاری در نمایش "زیر گنبد کبود" از استان تهران تعلق گرفت.
لوح تقدیر و جایزه بازیگری خردسال به شیده یزدانی برای بازی در نمایش "بدون شرح" از خراسان رضوی اهدا شد. همچنین لوح تقدیر و جایزه بازیگری نوجوان به یزدان کاظمی برای بازی در نمایش "بدون شرح" از خراسان رضوی اهدا شد.
لوح تقدیر و جایزه سوم بازیگری مرد به محمد نوریان برای بازی در نمایش "پهلوان کچل" از استان تهران ، لوح تقدیر و جایزه دوم بازیگری مرد به حسین غلامی برای باز ی در نمایش "مورچه های زبل" از استان مرکزی و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول بازیگری مرد به مجتبی بیات دوگیرین برای بازی در نمایش "دوست شگفت انگیز نیک" از استان قم اهدا شد.
در بخش بازیگری زن، لوح تقدیر و جایزه سوم بازیگری زن به فائزه سادات حسینی برای بازی در نمایش "دوست شگفت انگیز نیک" از استان قم رسید. لوح تقدیر و جایزه دوم بازیگری زن به ندا صادقیان برای بازی در نمایش "قصه خوب خدا" از استان کرمانشاه اهدا شد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول بازیگری زن به ندا نوری برای بازی در نمایش "پهلوان کچل" از استان تهران اهدا شد.
لوح تقدیر و جایزه سوم نمایشنامه نویسی به حمید رضا نعیمی برای نمایش "قصه خوب خدا" از استان کرمانشاه ، لوح تقدیر و جایزه دوم نمایشنامه نویسی به مجتبی خمسه برای نمایشنامه "پهلوان کچل" از استان تهران و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول نمایشنامه نویسی به سید جواد رحیم زاده برای نمایشنامه "بدون شرح" از استان خراسان رضوی اهدا شد.
لوح تقدیر و جایزه سوم کارگردانی به سحر پور فرج برای نمایش "پهلوان کچل" از استان تهران ، لوح تقدیر و جایزه دوم کارگردانی به سید جواد رحیم زاده برای نمایش"بدون شرح" از استان خراسان رضوی و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول کارگردانی به محمد حاج بابایی برای نمایش "دوست شگفت انگیز نیک" از استان قم تعلق گرفت.
همچنین تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین نمایش کودک از سوی مرکز ملی اسیتژ به نمایش «بدون شرح» به نویسندگی و کارگردانی سید جواد رحیم زاده از استان خراسان رضوی تعلق گرفت.
نهمین جشنواره سراسری تئاتر ماه در بخش کودک و نوجوان از 22 تا 24 مهر ماه به داورری حسن دولت آبادی، رضا فیاضی و اکرم قاسمپور در حوزه هنری  برگزار شد.